4

دریافت گواهینامه بهداشت حرفه ای در توزیع برق غرب مازندران

  • کد خبر : 15228
  • 30 دی 1398 - 15:50
دریافت گواهینامه بهداشت حرفه ای در توزیع برق غرب مازندران

شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران موفق به دریافت گواهینامه بهداشت حرفه ای ISO 45001:2018 و تمدید گواهینامه های مدیریت کیفیتISO 9001:2015 ، گواهینامه مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2015 و گواهینامه HSE- MS شد.   بیشتر بخوانید دریافت گواهینامه سیستم مدیریت انرژی از سوی پتروشیمی خارک فراخوان توزیع برق غرب مازندران برای مشارکت سمن‌ها در […]

شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران موفق به دریافت گواهینامه بهداشت حرفه ای ISO 45001:2018 و تمدید گواهینامه های مدیریت کیفیتISO 9001:2015 ، گواهینامه مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2015 و گواهینامه HSE- MS شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر، مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعلام این خبر گفت: در جهت دستیابی و اخذ گواهینامه های ایزو برای شرکت، با انجام ممیزی های داخلی با کمک شرکت مشاور و همچنین همکاران دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری اقدامات اولیه و رفع مغایرت ها انجام شده و خود را مقید به اجرای استانداردها و چارچوب های تعریف شده در جهت کسب رضایتمندی ذینفعان می دانیم.

وی اهم اقدامات انجام شده پیش از ممیزی را شامل مواردی همچون: انتخاب مشاور، عارضه یابی و شناخت مشکلات و خواسته های شرکت، تعیین چشم انداز شرکت ،تعیین خط مشی سازمان، مشخص کردن فرایندهای مورد نیاز برای شرکت و انجام ممیزی داخلی توسط مشاور برشمرد.

مهندس فرحزاد افزود: یکی از اهداف اصلی ما این است که شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خود را درقبال جامعه، مشتریان( مشترکان، متقاضیان، همکاران، پیمانکاران و شرکت های تامین کالا و تجهیزات) متعهد می داند و در تلاش است خدمتی را ارایه نماید که منطبق با خواسته های مشتریان و خود شرکت به خصوص متناسب با شرایط بین المللی باشد.

فرح زاد ادامه داد: در این راستا پس از کسب آمادگی لازم در سطح شرکت جهت حضور ممیزان برای ارزیابی و صدور گواهینامه ،از نمایندگان شرکت افنور فرانسه در ایران دعوت شد که مطابق چک لیست تعیین شده واحدهای ایمنی ،خدمات مشترکین،لوازم اندازه گیری ، کنترل پروژه، منابع انسانی مدیریت مصرف ، روابط عمومی ، قرار دادها در ستاد شرکت و امور نور مورد ارزیابی قرار بگیرند که پس از حضور دو روزه ارزیابان در واحد های یاد شده شرکت موفق به دریافت گواهینامه بهداشت حرفه ای ISO 45001:2018 و تمدید گواهینامه های مدیریت کیفیتISO 9001:2015 ، گواهینامه مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2015 و گواهینامه HSE- MS شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15228

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.