3

فراخوان توزیع برق غرب مازندران برای مشارکت سمن‌ها در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق

  • کد خبر : 5524
  • 29 خرداد 1398 - 14:12
فراخوان توزیع برق غرب مازندران برای مشارکت سمن‌ها در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با دعوت از سازمان‌های مردم نهاد در همکاری با این شرکت، بر اهمیت نقش سمن‌ها در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق تاکید کرد. به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “کیوان فرح زاد” در نشست با مدیران عامل سمن‌های شهرستان‌های نوشهر و چالوس اظهار داشت: سمن‌ها ظرفیت‌های خوبی برای ارتباط […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با دعوت از سازمان‌های مردم نهاد در همکاری با این شرکت، بر اهمیت نقش سمن‌ها در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق تاکید کرد.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “کیوان فرح زاد” در نشست با مدیران عامل سمن‌های شهرستان‌های نوشهر و چالوس اظهار داشت: سمن‌ها ظرفیت‌های خوبی برای ارتباط با مردم هستند که اگر تجمیع شوند می‌توانند بازوی توانمند شرکت توزیع برای فرهنگ سازی مصرف بهینه برق در پیک تابستان باشند.
وی با اشاره به حمایت‌های استاندار مازندران در زمینه مدیریت مصرف برق و فعالیت‌های خوبی که در رابطه با ادارات و نهادهای دولتی انجام شده است، ادامه داد: انتظار ما از سمن‌ها این است نماینده ما در بین مردم و مشترکان باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با بیان اینکه آنچه ما از مردم انتظار داریم همراهی و مصرف معقول است، ادامه داد: یکی از ارکان اصلی در گذر از پیک تابستان ۹۸  بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکت مردمی و سازمان‌های مردم نهاد است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خاطرنشان کرد: سمن‌ها نماد و واسط مشارکت مردم هستند و مشارکت مردم نیز یکی از بازوهای اصلی در مدیریت مصرف برق محسوب می‌شوند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5524

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.