0

در هشت ماهه نخست امسال محقق شد

  • کد خبر : 117411
  • 04 آذر 1402 - 17:29
در هشت ماهه نخست امسال محقق شد
بیش از هشت میلیارد و 390 میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در هشت ماهه نخست امسال از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

در هشت ماهه نخست امسال محقق شد:

تولید بیش از ۸ میلیارد کیلووات ساعت انرژی

بیش از هشت میلیارد و ۳۹۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در هشت ماهه نخست امسال از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ،عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتابها مدیرعامل این نیروگاه در تشریح میزان تولید انرژی در هشت ماهه نخست امسال گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری، به میزان ۸ میلیارد و ۳۹۱ میلیون و ۴۸۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد های ۱۳گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

 

 

موتابها در ادامه به سهم تولید واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی در هشت ماهه نخست امسال اشاره کرد و بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی۳میلیارد و ۸۸۸ میلیون و ۶۳۵ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۴ میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۸۴۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.
رئیس هیات مدیره نیروگاه شهید رجایی در پایان بیان داشت: این میزان انرژی در حالی تولید شده است که هم اکنون واحد ۲۵۰ مگاوتی شماره ۳ بخاری این نیروگاه برای انجام تعمیرات اساسی ، واحد شماره دو بخاری جهت تعمیرات بازدید دوره ای و واحد شماره چهار گازی سیکل ترکیبی آن تحت تعمیرات بازدید محفظه احتراق از مدار تولید، خارج شده است که پس از انجام تعمیرات و کسب آمادگی لازم به مدار تولید باز خواهند گشت.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=117411

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.