4

دمونتاژ پره‌های توربین واحد یک نیروگاه گازی دورود توسط متخصصان داخلی

  • کد خبر : 30428
  • 19 مرداد 1399 - 20:15
دمونتاژ پره‌های توربین واحد یک نیروگاه گازی دورود توسط متخصصان داخلی
چندی پیش پره های ردیف ۴ توربین واحد شماره یک نیروگاه به دلیل عمر بالای نیروگاه دچار شکستگی و این واحد از مدار تولید خارج شد.

مدیر نیروگاه گازی دورود از دمونتاژ پره های توربین واحد یک این نیروگاه خبر داد و گفت: این اقدام جهادی توسط پرسنل نیروگاه و برای اولین بار طی مدت زمان ۷۲ ساعت به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از بازار، مجتبی مروتی از دمونتاژ پره های توربین واحد یک این نیروگاه خبر داد و گفت: این اقدام جهادی توسط پرسنل نیروگاه و برای اولین بار طی مدت زمان ۷۲ ساعت به انجام رسید.

مروتی افزود: چندی پیش پره های ردیف ۴ توربین واحد شماره یک نیروگاه به دلیل عمر بالای نیروگاه دچار شکستگی و این واحد از مدار تولید خارج شد.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم تأمین برق مورد نیاز شبکه برق کشور، بلافاصله جلسه فنی تشکیل و پس از بررسی‌های لازم فرآیند دمونتاژ توربین بدون فوت وقت توسط پرسنل نیروگاه آغاز شد.

نیروگاهیان

مروتی عنوان کرد: به منظور استفاده حداکثری از زمان، پرسنل در دو گروه تقسیم و در دو شیفت ۹ ساعته کار را آغاز کردند و برای اولین بار عملیات دمونتاژ توربین ظرف مدت ۷۲ ساعت به پایان رسید.

مدیر نیروگاه گازی دورود این اقدام را با توجه به شیوع بیماری کرونا و گرمای هوا، یک اقدام جهادی و ارزشمند برشمرد و از زحمات پرسنل نیروگاه دورود و حمایت‌های مدیر عامل و معاونت‌های تولید، مهندسی، تعمیرات و مالی پشتیبانی شرکت تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: نیروگاه گازی دورود با تولید ۵۰ مگاوات انرژی الکتریکی علاوه بر تأمین برق شهرستان دورود، وظیفه کنترل ولتاژ در منطقه را بر عهده داشته و با وجود عمر ۴۵ ساله آن همچنان در مدار تولید قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=30428

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.