1
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد:

راه‌اندازی کسب‌و‌کار برای بانوان با استفاده از انرژی خورشیدی

  • کد خبر : 123043
  • 01 اسفند 1402 - 12:31
راه‌اندازی کسب‌و‌کار برای بانوان با استفاده از انرژی خورشیدی
"انسیه خزعلی" معاون رئیس‌جمهور در زنان و خانواده از راه اندازی کسب و کار بانوان با استفاده از انرژی خورشیدی با همکاری وزارت نیرو خبر داد و گفت: با شرایطی که فراهم می‌شود بانوان می‌توانند پایه‌گذار این کسب و کار شوند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، “انسیه خزعلی” معاون رئیس‌جمهور در زنان و خانواده از راه اندازی کسب و کار بانوان با استفاده از انرژی خورشیدی با همکاری وزارت نیرو خبر داد و گفت: با شرایطی که فراهم می‌شود بانوان می‌توانند پایه‌گذار این کسب و کار شوند.

وی در مراسم رونمایی از مسابقه ملی نمایشی_پیامکی خانواده انرژی که با حضور مشاوران زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی و “مریم کارگرنجفی” معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو در محل وزرات نیرو برگزار شد، با تاکید بر بهینه‌سازی مصرف و جلوگیری اسراف با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اظهار کرد: اسراف با سبک زندگی اسلامی سازگار نیست. ۸۵ درصد از بانوان کشور خانه‌دار هستند که با کسب مهارت لازم می‌توانند در حفظ محیط زیست و انرژی بسیار تاثیر گذار باشند و برای ارتقای سطح فرهنگ و عملکرد کشور کمک کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123043

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.