5

راه‌اندازی گشت ویژه بسیج برای مقابله با سرقت شبکه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 40574
  • 23 دی 1399 - 20:50
راه‌اندازی گشت ویژه بسیج برای مقابله با سرقت شبکه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد
"جمال معتمدی زاده" با بیان اینکه متاسفانه سرقت شبکه‌های برق در برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده شده است، اظهار داشت: گشت‌های شبانه برای جلوگیری از روند کنونی با همراهی و همکاری سپاه پاسداران نسبت به گذشته فعال‌تر می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از فعال شدن گشت‌های شبانه بسیج برای مقابله با سارقان شبکه‌های برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمال معتمدی زاده” با بیان اینکه متاسفانه سرقت شبکه‌های برق در برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده شده است، اظهار داشت: گشت‌های شبانه برای جلوگیری از روند کنونی با همراهی و همکاری سپاه پاسداران نسبت به گذشته فعال‌تر می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرقت شبکه‌های برق خسارات فراوانی را به مشترکان وارد خواهد کرد و می‌طلبد برای جلوگیری از این خسارات، تمامی دستگاه‌های مرتبط گام‌های موثرتری نسبت به گذشته بردارند.

معتمدی زاده از افزایش مصرف برق در کشور خبر داد و افزود: هم اکنون میزان مصرف گاز در کشور سیر صعودی و نگران کننده داشته که در صورت ادامه این روند، ناگریز به اعمال خاموشی‌های بابرنامه در سطح استان هستیم.

وی افزود: مدیریت مصرف انرژی از سوی مشترکان برق در فصل سرد نیز همانند فصل گرم باید سرلوحه همگان بوده تا بتوانیم زمستانی بدون خاموشی برق را سپری کنیم.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از همکاری بسیج برای مقابله با سرقت شبکه‌های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور گفت: بسیج مقاومت آمادگی استفاده از تمام ظرفیت‌های خود را داشته و به‌طور حتم از “گشت رضویون” با همکاری دستگاه‌های متولی برای مقابله با سرقت شبکه‌های برق بهره خواهد برد.

وی نظارت بر اجرای طرح مدیریت مصرف را یک ضرورت انکار ناپذیر خواند و یادآور شد: متاسفانه برخی مشترکان تجاری در سطح شهر‌ها مصرف برق خود را رعایت نکرده که نگرانی‌هایی را برای سایر مشترکان به‌همراه دارد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد بر اعلان آمادگی این نهاد برای همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد جهت رسیدن به اهداف مورد نظر و ارتقای رضایتمندی مشترکان برق خبر داد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40574

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.