4

تولید ۴۵۵ کیلووات ساعت برق خورشیدی در کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 38144
  • 22 آذر 1399 - 20:34
تولید ۴۵۵ کیلووات ساعت برق خورشیدی در کهگیلویه و بویراحمد
از 41 نیروگاه برق خورشیدی فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد 10 نیروگاه آن با سرمایه گذاری مددجویان کمیته امداد امام (ره) در حال فعالیت است، اظهار داشت: 31 نیروگاه دیگر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تولید ۴۵۵ کیلووات ساعت برق خورشیدی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “داود راهزادی” با بیان این مطلب گفت: سالانه ۴۵۵ کیلووات ساعت برق خورشیدی در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و بهمئی تولید و در اختیار مشترکان برق خانگی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از ۴۱ نیروگاه برق خورشیدی فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ نیروگاه آن با سرمایه گذاری مددجویان کمیته امداد امام (ره) در حال فعالیت است، اظهار داشت: ۳۱ نیروگاه دیگر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین نیروگاه‌های فعال خورشیدی تولید برق در این استان مربوط به شهرستان بویراحمد با ۳۰ نیروگاه و کمترین نیروگاه فعال مربوط به شهرستان گچساران با یک نیروگاه است.

راهزادی از انعقاد قرارداد شرکت توانیر و خرید مستقیم برق از این نیروگاه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۱ دستگاه اجرایی و شرکت خدمات‌رسان در این استان اقدام به نصب نیروگاه‌های خورشیدی کرده‌اند.

وی تولید نیروگاه‌های برق نصب شده از سوی برخی ادارات و شرکت‌های خدمات‌رسان در استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود ۹۵۰ کیلووات ساعت عنوان و یادآور شد: تولید این نیروگاه‌ها برای مصرف برق موردنیاز خود این دستگاه‌ها و شرکت‌های خدماتی به‌کار می‌رود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38144
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.