1

رشد مصرف ۹۸ میلیون کیلووات ساعتی برق صنایع در خوزستان

  • کد خبر : 112334
  • 28 شهریور 1402 - 14:10
رشد مصرف ۹۸ میلیون کیلووات ساعتی برق صنایع در خوزستان
عبدالحمید عباس شیاری روز دوشنبه با بیان اینکه صنایع بزرگ فقط یک روز در هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ طرح کاهش مصرف را اجرا می‌کردند، اظهار کرد: سهمیه ابلاغ شده در روز برای مدیریت بهینه مصرف برق صنایع ۵۰ مگاوات در نظرگرفته شده بود که با اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده شاهد تحقق ۱۱۱ درصدی آن بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به جدول برنامه ریزی کاهش مصرف برق صنایع بزرگ در تابستان امسال گفت: طبق مستندات، شاهد رشد ۲۲.۶ درصدی مصرف خارج از ساعت پیک صنایع در تابستان امسال بودیم که حدود ۹۸ میلیون کیلو وات ساعت رشد را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا، عبدالحمید عباس شیاری روز دوشنبه با بیان اینکه صنایع بزرگ فقط یک روز در هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ طرح کاهش مصرف را اجرا می‌کردند، اظهار کرد: سهمیه ابلاغ شده در روز برای مدیریت بهینه مصرف برق صنایع ۵۰ مگاوات در نظرگرفته شده بود که با اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده شاهد تحقق ۱۱۱ درصدی آن بودیم.

وی با بیان اینکه تابستان امسال صنایع همکاری و صرفه جویی مناسبی در راستای پایداری شبکه و تامین برق شهروندان داشتند، ادامه داد: افزایش مصرف و کاهش تولید طی ۲ سال گذشته باعث شد تا برنامه ریزی‌های مختلفی از طرف وزارت نیرو برای کنترل بار شبکه و مدیریت مصرف برق در کشور اجرا شود.

 

 

نیروگاهیان

شیاری با بیان اینکه امسال ۱۴۰ برنامه برای گذر از پیک بار تابستان در راستای رفاه و آسایش عمومی به تمام شرکت‌ها ابلاغ شد، گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی در تابستان امسال مقرر شد صنایع ضمن اجرای طرح‌های تشویقی درخصوص تعمیرات و تعطیلات در فصل گرم، فعالیت خود را در ساعت ۲۳ تا ۱۱ صبح بدون محدودیت انجام دهند.

وی افزود: تابستان امسال در راستای کنترل بار شبکه و مصرف، تعداد چهار هزارو ۴۴۵ پیامک برای تمامی صنایع استان ارسال شده است.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۶۲۰ هزار اشتراک فعال دارد که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه تحت پوشش آن هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=112334
  • نویسنده : حمید رضا ترابی فرد
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری ایرنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.