6

زیان چند میلیون دلاری سامسونگ به خاطر قطع برق

  • کد خبر : 13054
  • 12 دی 1398 - 9:10
زیان چند میلیون دلاری سامسونگ به خاطر قطع برق

در کارخانه های تولید قطعات نیمه هادی یا نیمه رسانا (Semiconductor) همه چیز باید خوب پیش برود. فرآیند تولید این تراشه ها به مراقبت استثنایی نیاز دارد و کوچکترین خطا مساوی است با میلیون ها دلار خسارت. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش سایت SamMobile، قطع یک دقیقه ای برق در کارخانه […]

در کارخانه های تولید قطعات نیمه هادی یا نیمه رسانا (Semiconductor) همه چیز باید خوب پیش برود. فرآیند تولید این تراشه ها به مراقبت استثنایی نیاز دارد و کوچکترین خطا مساوی است با میلیون ها دلار خسارت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش سایت SamMobile، قطع یک دقیقه ای برق در کارخانه تولید قطعات نیمه رسانا سامسونگ در شهر هواسئونگ کره جنوبی، سبب متوقف شدن موقتی خطوط تولید شده و میلیون ها دلار خسارت به کمپانی کره ای وارد کرده است.
وقوع انفجار در کابل انتقال برق در یکی از ایستگاه های برق منطقه ای، عامل خاموشی در کارخانه سامسونگ بوده است. در پی این اتفاق سامسونگ خطوط تولید حافظه های DRAM و NAND را متوقف کرد. با اینکه برق کارخانه به سرعت تامین شد ولی کمپانی کره ای می گوید بازگشت عملیات تولید به روال عادی سه روز طول خواهد کشید.
سامسونگ آسیب وارد شده را جدی توصیف نکرده ولی با این وجود قطع برق آسیب هایی به این شرکت وارد خواهد کرد. رویترز به نقل از یک منبع آگاه گزارش کرده این حادثه خسارتی چند میلیون دلاری به سامسونگ زده است. این شرکت به دنبال راه اندازی مجدد خطوط تولید بوده و در حال محاسبه میزان دقیق خسارات وارد شده است.
سال ۲۰۱۸ قطع نیم ساعته برق در کارخانه تولید تراشه سامسونگ در شهر پیونگتائک به طور تقریبی تقریبی خسارتی ۴۳ میلیون دلاری به این شرکت وارد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13054

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.