1

سد میجران سرریز کرد

  • کد خبر : 131884
  • 03 خرداد 1403 - 10:57
سد میجران سرریز کرد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: خوشبختانه در روز‌های گذشته شاهد بارش‌های خوبی بودیم که در غرب مازندران منجر به سرریز سد هشت میلیون مترمکعبی میجران شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبربان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: خوشبختانه در روز‌های گذشته شاهد بارش‌های خوبی بودیم که در غرب مازندران منجر به سرریز سد هشت میلیون مترمکعبی میجران شد.

حیدر داوودیان افزود: ذخیره آب سد میجران پیش از بارندگی پایان اردیبهشت ۷.۵ میلیون متر مکعب بود که با بارش ۱۲۲ میلیمتری باران به تراز سرریز یعنی ۸.

۰۷ میلیون مترمکعب رسید. این سد نقش مهمی در تامین آب آشامیدنی شهرستان رامسر دارد و بخشی از آب ذخیره شده آن نیز برای بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

او ادامه داد: مجموع ذخیره آب سد‌های استان پس از بارش‌های پایان اردیبهشت به ۲۵۴ میلیون متر مکعب رسید که ۱۰۶ درصد رشد نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: ذخیره سد گلورد نیز که هنوز به طور کامل آبگیری نشده در حال حاضر ۱۵.۷میلیون متر مکعب است که مجموع آب موجود در سد‌های استان را به ۲۷۰ میلیون مترمکعب رسانده است.

به گفته داوودیان آب موجود در سد شهید رجایی ساری در حال حاضر حدود ۹۱ میلیون متر مکعب است و سد آیت‌الله صالحی مازندرانی سوادکوه شمالی هم هفته گذشته سرریز کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131884

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.