3

شتاب گیری احداث فیدرهای ٢٠ کیلوولت در شبکه برق استان گیلان

  • کد خبر : 132550
  • 13 خرداد 1403 - 10:49
شتاب گیری احداث فیدرهای ٢٠ کیلوولت در شبکه برق استان گیلان
مسعود صادقی طی بازدید میدانی از این طرح در منطقه معلولین رشت گفت: طی سالیان اخیر برخی پستهای فوق توزیع در سطح استان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، مسعود صادقی طی بازدید میدانی از این طرح در منطقه معلولین رشت گفت: طی سالیان اخیر برخی پستهای فوق توزیع در سطح استان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است یا از قبل دارای ظرفیت بوده که ضرورت داشته تا خروجیهایی از این پستها به منظور تزریق در شبکه های توزیع برق مورد احداث قرار گیرد.
وی تاکید کرد: با تدوین برنامه مناسب با اولویت مناطق داری ضعف برق و مشکل در تلاش هستیم تمامی فیدرهای لازم برای مناطق مذکور با سرعت وارد مدار شود تا جریان برق پایدار برای شهروندان تامین کنیم.
وی افزود: از ابتدای سال انجام این طرحها شتاب بیشتری گرفته و نتایج آن در فصل پیک برای مردم قابل مشاهده خواهد بود.
صادقی گفت: در منطقه معلولین رشت ۵ فیدر فشار متوسط از پست فوق توزیع سلیماندارب با اعتباری قریب به ١۵٠ میلیارد ریال بصورت زمینی و هوایی در حال احداث است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح بخش عمده ای از مشکل ضعف برق ساکنین و مشترکان برق در مناطق کم برخوردار شهر رشت از جمله مناطق و محله های معلولین، پاره بیجار، حمیدیان، سلیمانداراب و… برطرف خواهد شد.
صادقی تصریح کرد: چندین فیدر ٢٠ کیلوولت در مناطق مختلف از جمله حمیدیان و توحید رشت، خشکبیجار و چندین نقطه در شرق و غرب استان در مجموع با تخصیص اعتباری بالغ بر ٧٠٠ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.
وی اضافه کرد: طبق پیش بینی ها تابستان گرمی در پیش خواهیم داشت و بدون شک برای گذر از فصل گرم و پیک مصرف نیازمند همراهی مردم هستیم تا با اعمال راهکار های مدیریت مصرف ضمن کمک به پایداری شبکه های برق در کل کشور، یاری رسان خادمان خود در صنعت برق باشند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان تاکید کرد: طرحهای کلان و از این قبیل اولویت برنامه های عمرانی شرکت توزیع برق گیلان است زیرا جمعیت زیادی از مشترکان از نتایج آن برخوردار خواهند شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132550

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.