4
در راستاي تعامل صنعت و دانشگاه؛

شرکت برق منطقه‌ای گیلان و دانشگاه آزاد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

  • کد خبر : 41719
  • 09 بهمن 1399 - 13:55
شرکت برق منطقه‌ای گیلان و دانشگاه آزاد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
تفاهم‌نامه همكاري مشترك بين شركت برق منطقه‌اي گيلان و دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي گيلان با هدف ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه به امضاي «بهمن داراب زاده» مديرعامل اين شركت و «محمد دوستار» ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان رسيد.

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی مشترک بین شرکت برق منطقه‌ای گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی استان با هدف ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه و تحقق سیاست‌های کلان وزارت نیرو به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت برق منطقه‌ای گیلان و دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با هدف ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه به امضای «بهمن داراب زاده» مدیرعامل این شرکت و «محمد دوستار» ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان رسید.
ایجاد زمینه‌های جلب همکاری، ارایه خدمات علمی- فنی، گسترش تحقیقات برای حمایت از ارتقای بهر‌ه‌وری بخش تحقیقات در دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی از طریق سرمایه‌گذاری مناسب و استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و ظرفیت ها، رفع نیازهای پژوهشی، مشارکت مؤثر پژوهشگران دانشگاهی و صنعتی از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

 

 

نیروگاهیان

همچنین تدوین راهکارهای اجرایی، شناسایی موانع، محدودیت‌ها و رفع نیازها، توسعه فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی و ارتقای توامان سطح علمی و فنی دانشجویان و پرسنل شرکت برق منطقه‌ای گیلان و همکاری در راستای تعریف و اجرای پایان نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و رساله دکتری منطبق با نیازها و اولویت‌های تحقیقاتی واحدهای اجرایی شرکت و بهره‌برداران این بخش از دیگر موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41719
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

مطالب پیشنهادی

29اردیبهشت
بررسی طرحهای در دست اجرای برق منطقه ای مازندران برای عبور موفق از اوج بار تابستان
در جریان بازدید معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر انجام شد

بررسی طرحهای در دست اجرای برق منطقه ای مازندران برای عبور موفق از اوج بار تابستان

29اردیبهشت
٨٠ میلیون جایزه نفیس صرفه جویی در رقابت ۴٠ میلیون مشترک برق توزیع می شود
وزیر نیرو از اختصاص جوایز ارزشمند صرفه جویی برق خانگی در تابستان خبر داد:

٨٠ میلیون جایزه نفیس صرفه جویی در رقابت ۴٠ میلیون مشترک برق توزیع می شود

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.