1

طرح ۱۴۰۷ در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اجرا می شود

  • کد خبر : 130881
  • 20 اردیبهشت 1403 - 9:57
طرح ۱۴۰۷ در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اجرا می شود
جشن سپاس از همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین روز چهارشنبه در سالن اجتماعات شرکت برق برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشن سپاس از همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین روز چهارشنبه در سالن اجتماعات شرکت برق برگزار شد.

یوسف اینانلو در این مراسم با تبریک مبلاد خجسته حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) گفت: همه ساله به پاس تلاش و عملکرد خوب همکاران امور فنی و خدمات و فرهنگی از فعالان این عرصه تشکر می شود.

وی افزود: شروع سال با طرح ۱۴۰۷ برنامه های چشم اندازهای چهارسال آینده اعلام شد که اولین آیتم در این سال باید روز بدون حادثه را سپری کنیم که در این راستا توجه ویژه به بهداشت، ایمنی،شغلی رفاه و درمان همکاران در برنامه ریزی مورد توجه است.

اینانلو تصریح کرد: در عرصه بهداشت هم پیگیر آزمایش ادواری هستیم تا از اول خرداد طرح طب کار و آزمایش ادواری اجرایی شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: همچنین ابزار مناسب کار برای همکاران فنی تهیه شده و تجهیزات خوبی از سال قبل تهیه شده که جرثقیل جدید مورد استفاده قرار می گیرد و دو دستگاه بالابر جدید هم وارد سیستم شده و برون سپاری نصب روشنایی هم انجام شده است.

اینانلو گفت: سایت آموزشی شرکت نیز راه اندازی شده و در حوزه رفاهی واحدهایی در مشهد مقدس شناسایی شده و در اختیار همکاران قرار می گیرد و امسال اولین سری همکاران به مشهد اعزام می شوند و در طول سال از این اقامتگاههای زیارتی استفاده خواهند کرد.

وی افزود: برای استفاده از مهمانسراهای سایر شهرها هم برنامه ریزی شده تا امکان مسافرت های بیشتری بدای شما مهیا شود.

اینانلو تصریح کرد: به امور درمانی همکاران هم توجه خوبی داریم و سقف وامهای پرداختی افزایش یافته است.

اجرای طرح طبقه بندی برای همکاران تامین نیرو 

این‌ مدیر گفت: برای همکاران تامین نیرو طرح طبقه بندی را مصوب کردیم و یکی از شرکتهای تامین نیرو مسئول پیگیری شده که طرح طبقه بندی برای همکاران اجرا شود و همکاران تجمیع هم از مزایای خوبی برخوردار می شوند.

وی افزود: تسهیل در ارتقا و پذیرش مدرک تحصیلی همکاران از دیگر برنامه های شرکت در طرح ۱۴۰۷ است که بعد از جلسات متعدد کمیته تشکیلات زمینه ارتقای گروه همکاران امضا شده است.

اینانلو گفت: در جهت تقویت بنیان خانواده برنامه های تفریحی با حضور خانواده ها تدارک دیده شده و فردا اولین گلگشت از شهرستان آوج و بازدید از پل معلق انجام می شود.

وی افزود: برای تقویت بنیان خانواده به همکاران در شرف ازدواج وام خارج از نوبت پرداخت می شود.

این مسئول اظهارداشت: کاهش زمان نصب لوازم اندازه گیری به یک روز از دیگر برنامه های این طرح  است که در ۴۰ روز گذشته کارهای خوبی شده و نصب ابزارالات به ۵.۶ روز و برخی امور به ۱.۶ روز رسیده است.

اینانلو تصریح کرد: در طرح ۱۴۰۷ قرار است مدت زمان خاموشی به ۱۴۰ دقیقه در سال برسد که این کار با همکاری شما محقق خواهد شد.

وی گفت: برنامه خداحافظی با خاموشی های خواسته  با عملیات گرم هم داریم و تلاش می کنیم تا پایان سال خاموشی با برنامه نداشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130881

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.