0

عزم شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات برق و انرژی برای افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر تا سال ۲۰۳۰

  • کد خبر : 131877
  • 03 خرداد 1403 - 10:45
عزم شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات برق و انرژی برای افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر تا سال ۲۰۳۰
سالانه حدود ۷۲۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در توسعه، نوسازی و انعطاف پذیر کردن زیرساخت شبکه‌های برق با هدف امکان پذیر کردن توسعه سه برابری انرژی‌های پاک لازم است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  برق نیوز،  سالانه حدود ۷۲۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در توسعه، نوسازی و انعطاف پذیر کردن زیرساخت شبکه‌های برق با هدف امکان پذیر کردن توسعه سه برابری انرژی‌های پاک لازم است.

به گفته فرانچسکو لاکمرا دبیر کل این آژانس، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برق و انرژی می‌توانند با حمایت از توسعه روز افزون شبکه‌های برق نقش مهمی در محدود کردن گرمایش زمین به ۱.۵ درجه سانتی‌گراد ایفا کنند.

در بیانیه‌ای مشترک، مدیران اجرایی UNEZA بر ایجاد یک مرکزیت فعال با هدف توسعه سریع زیرساخت‌های شبکه برق تاکید شده و از سیاست‌گذاران و جامعه تنظیم گر این حوزه خواسته شده تا با تمرکز بر ریسک زدایی زنجیره تامین، تسهیل سیاست‌ها و پشتیبانی نظارتی و مقرراتی، ظرفیت سازی نیروی انسانی و بسیج سرمایه ها، راه را برای حذف گلوگاه‌ها و ورود سرمایه به این حوزه هموار نمایند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131877

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.