0

فعالیت اکیپ های رفع اتفاق برای ترمیم شکستگی خط انتقال آب شرب در ارومیه

  • کد خبر : 127754
  • 18 فروردین 1403 - 11:34
فعالیت اکیپ های رفع اتفاق برای ترمیم شکستگی خط انتقال آب شرب در ارومیه
محمد اشرفی اظهار داشت: شکستگی این خط لوله در اثر انجام عملیات حفاری در پروژه زیرگذر شورا _ شهیدبهشتی و بدون هماهنگی با شرکت آب و فاضلاب توسط پیمانکار شهرداری

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از آب و فاضلاب کشور، محمد اشرفی اظهار داشت: شکستگی این خط لوله در اثر انجام عملیات حفاری در پروژه زیرگذر شورا _ شهیدبهشتی و بدون هماهنگی با شرکت آب و فاضلاب توسط پیمانکار شهرداری به وقوع پیوسته که توسط اکیپ های رفع اتفاق در حال ترمیم است.
وی با اعلام اینکه در اثر این اتفاق آب شرب یک هزار مشترک قطع و یا با افت فشار مواجه شده است، افزود: در حال حاضر مشترکین واقع در خیابان های آیت الله کاشانی، شهید بهشتی و خیابان ها و کوچه های منشعب از آن با مشکل قطعی آب مواجه هستند.
وی با بیان اینکه در راستای تامین آب شرب مورد نیاز مشترکین این مناطق، تانکرهای سیار آبرسانی در محل حاضر هستند، گفت: مشترکین واقع در این مناطق در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با تامین آب شرب، مراتب را با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب در میان بگذارند.
مدیرعامل شرکت آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با قدردانی از صبر و حوصله مشترکین، اظهار امیدواری کرد با اقدامات در حال انجام توسط اکیپ های رفع اتفاق، مشکل پیش آمده تا ساعات آینده رفع و آب شرب مجددا در شبکه جریان یابد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127754

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.