0

قدردانی وزیر نیرو از خدمات رسانه ملی در زمان اوج مصرف

  • کد خبر : 54568
  • 26 تیر 1400 - 14:44
قدردانی وزیر نیرو از خدمات رسانه ملی در زمان اوج مصرف
در متن پیام "رضا اردکانیان" خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما آمده است: همانگونه که مستحضرید، به‌رغم همه پیش‌بینی‌ها و اقدامات صورت گرفته‌ برای تامین برق مصرفی مشترکان و پایداری شبکه برق کشور، تامین برق هموطنان بخصوص در هفته دوم تیرماه، در اثر عواملی از جمله گرمای زودرس هوا، استخراج بی‌رویه رمزارزها و حوادث ناشی از افزایش 10 ‌هزار مگاواتی بار شبکه در مقایسه با سال گذشته، با مشکلاتی مواجه شد.

وزیر نیرو در پیامی به “عبدالعلی علی عسکری”، رئیس سازمان صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی فوری، دقیق و به‌هنگام به هموطنان از وضعیت شبکه برق کشور، ارائه راهکارهای مدیریت مصرف در مواقع بحران و آگاهی از اقدامات وزارت نیرو برای تامین برق پایدار تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در متن پیام “رضا اردکانیان” خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما آمده است: همانگونه که مستحضرید، به‌رغم همه پیش‌بینی‌ها و اقدامات صورت گرفته‌ برای تامین برق مصرفی مشترکان و پایداری شبکه برق کشور، تامین برق هموطنان بخصوص در هفته دوم تیرماه، در اثر عواملی از جمله گرمای زودرس هوا، استخراج بی‌رویه رمزارزها و حوادث ناشی از افزایش ۱۰ ‌هزار مگاواتی بار شبکه در مقایسه با سال گذشته، با مشکلاتی مواجه شد.

 

نیروگاهیان

در کنار برنامه‌ریزی‌های مدیریتی و تشکیل “ستاد فرماندهی راهبری اوج بار تابستان ۱۴۰۰” و اقدامات فنی و مدیریت مصرف، آنچه موجب می‌شود تا مدیریت کشور از این بحران عبور کرده و به شرایط نسبتا پایداری در شبکه برق کشور دست یابد، همکاری مجدانه و همراهی بی‌دریغ جنابعالی و همکاران محترم‌تان در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که زمینه اطلاع‌رسانی فوری، دقیق و بهنگام به هموطنان عزیز از وضعیت شبکه برق کشور، ارائه راهکارهای مدیریت مصرف در شرایط بحران و اگاهی از اقدامات وزارت نیرو برای تامین برق پایدار را فراهم کرده است.
بر این اساس، مراتب تشکر و قدردانی خود را از جنابعالی که همواره با سعه صدر در کنار خدمتگزاران مردم شریف ایران اسلامی در وزارت نیرو بوده‌اید و همچنین قائم مقام محترم، معاونان، مدیران کلیه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و همه کارکنان خدوم رسانه ملی که وزارت نیرو را در این امر خطیر یاری می‌کنند ‌و از عوامل اصلی موفقیت در عبور از این بحران به شمار می‌روند، اعلام داشته و امیدوارم با ادامه این همکاری، شاهد راهبردها و اقدامات هرچه شایسته‌تر رسانه ملی در جلب مشارکت روزافزون هموطنان گرامی در عبور از چالش‌های پیش‌رو و سربلندی خدمتگزاران آنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=54568
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.