5

قطع برق ۵۰ مزرعه تولید بیت کوین در استان مرکزی

  • کد خبر : 6068
  • 18 تیر 1398 - 14:58
قطع برق ۵۰ مزرعه تولید بیت کوین در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: بیش از ۵۰ مزرعه تولید بیت کوین در استان مرکزی کشف و پلمب شد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد اله‌داد” اظهار داشت: با جمع‌آوری اطلاعات مبنی بر راه‌اندازی مزارع استخراج ارز دیجیتالی (بیت کوین) توسط افرادی به‌صورت غیرمجاز، با اخذ دستور قضایی نسبت به قطع […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: بیش از ۵۰ مزرعه تولید بیت کوین در استان مرکزی کشف و پلمب شد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد اله‌داد” اظهار داشت: با جمع‌آوری اطلاعات مبنی بر راه‌اندازی مزارع استخراج ارز دیجیتالی (بیت کوین) توسط افرادی به‌صورت غیرمجاز، با اخذ دستور قضایی نسبت به قطع برق و پلمب این اماکن اقدام شد.
وی با بیان اینکه استخراج ارز دیجیتال به‌علت برق ارزان قیمت، توسعه بی‌رویه‌ای در کشور داشته است، افزود: بخشی از افزایش هفت درصدی مصرف برق کشور ناشی از افزایش فعالیت استخراج کنندگان بیت کوین است.
اله‌داد با اشاره به اینکه تعرفه برق مصرفی تولیدکنندگان رمز ارزها بیش از تعرفه فعلی است، به مالکان کشاورزی و صنعتی که مکان در اختیار خود را به این کاربران اجاره می‌دهند، هشدا داد قبل از تخلیه و تسویه حساب با مستاجران، قبض برق اصلاحی خود را از اداره برق منطقه دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: اتصال این مراکز به شبکه به‌دلیل مصرف بالا سبب ناپایداری برق و بروز مشکل برای دیگر مشترکان می‌شود که بر این اساس در هر نقطه‌ای شناسایی شوند برق آنها قطع خواهد شد.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6068

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.