2

مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای زنجان منصوب می‌شود

  • کد خبر : 129163
  • 30 فروردین 1403 - 11:08
مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای زنجان منصوب می‌شود
شنبه آینده با حضور مدیران توانیر، پروانه برهانی مدیر دفتر برنامه ریزی فنی برق منطقه‌ای زنجان بجای اوجاقی بعنوان مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای زنجان معرفی و منصوب خواهد شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  برق نیوز،  شنبه آینده با حضور مدیران توانیر، پروانه برهانی مدیر دفتر برنامه ریزی فنی برق منطقه‌ای زنجان بجای اوجاقی بعنوان مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای زنجان معرفی و منصوب خواهد شد.

چندی قبل خبر از رفتن اوجاقی مدیرعامل فعلی این شرکت داده شد و قرار بود قراگوزلو مدیرعامل سابق برق منطقه‌ای تهران به جای اوجاقی معرفی گردد که در نهایت با عدم موافقت قراگوزلو این شانس به یکی از معاونت‌های این شرکت رسید.

بعد از هاجر عبدی مدیرعامل سابق توزیع برق هرمزگان، که از وی به عنوان اولین مدیرعامل زن صنعت برق ایران یاد میشد و توسط اردکانیان در تیر ماه سال ۱۳۹۹ معرفی شده بود اینبار نیز در برق زنجان یک مدیرعامل زن منصوب می‌گردد.

منصور اوجاقی از اعضای هیئت علمی دانشگاه زنجان در رشته مهندسی برق است. با اینکه وی جزو ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا در سال ۲۰۲۱ قرار گرفته بود، اما حضورش در برق منطقه‌ای زنجان نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند و مدیریت وی مورد انتقاد بود.

رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر قبل از تغییر مدیران استانی در پی ایجاد تغییرات در لایه‌های مدیریتی میانی توانیر است و علاوه بر تغییرات قبلی، تغییرات جدیدی نیز اعمال خواهد کرد. از تغییر مدیریتی چند استان دیگر بصورت غیررسمی صحبت میشود که البته هنوز جدی نیستند. فارس، کردستان، اصفهان، یزد، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان از جمله این شرکتهاست. توزیع قزوین نیز همچنان بدون مدیرعامل بوده و استعلام‌های حراستی برخی از گزینه‌ها در حال انجام است. بخش مهمی از تغییرات مدیریتی در سطح استان‌ها در زمان شروع بکار مجلس جدید شورای اسلامی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129163

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.