0

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.

  • کد خبر : 131853
  • 03 خرداد 1403 - 9:26
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.
مراسم گراميداشت ياد و خاطره رئيس جمهور محبوب و مردمي و شهداي همراه ايشان با حضور مدير عامل ، معاونين و جمع كثيري از کارکنان در نمازخانه نيروگاه رامين اهواز برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  نیروگاه رامین اهواز ، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور محبوب و مردمی و شهدای همراه ایشان با حضور مدیر عامل ، معاونین و جمع کثیری از کارکنان در نمازخانه نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت قرآن و کلیپ هایی از رئیس جمهور شهید همراه بود ، مدیر عامل نیروگاه رامین ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهانش مهمترین ویژگی های وی را مطیع محض ولایت بودن ، خستگی ناپذیری و جدیت در کار ، در کنار مردم بودن و پیگیریهای مطالبات مردم در به سرانجام رساندن کارها دانست.
وی بخش مهمی از بهبود خدمت رسانی صنعت برق به مردم طی سالهای اخیر را مرهون تدابیر و سیاستهای کلان این شهید والامقام دانست و اظهار امیدواری نمود با تاسی از عملکرد جهادی و مسیر مردمی رئیس جمهور بتوانیم با اجرای دقیق وظایف و رسالت خود بمنظور تامین برق مورد نیاز مردم و شبکه سراسری ،خدمت رسان شایسته ای برای مردم باشیم.
در بخش دیگر مراسم سید احمد حسینی دبیر شورای فرهنگی و دینی نیروگاه رامین نیز ضمن تسلیت این واقعه تلخ و بیان منش و مسیر خدمت رسان این شهید ، خواستار الگوپذیری مدیران همه سطوح از شهید جمهور در جهت ادامه راه خدمت به مردم شد.
در قسمت پایانی این مراسم با حضور مداح اهل بیت ، مراسم نوحه خوانی در نمازخانه نیروگاه برگزار گردید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131853

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.