1
١٨٠ اقدام صنعت برق برای گذر موفق از اوج بار تابستان ١٤٠٣

مرحله دوم طرح توسعه بخش ۴٠٠/١٣٢ کیلوولت پست نخلستان یزد برق دار شد

  • کد خبر : 128122
  • 21 فروردین 1403 - 13:18
مرحله دوم طرح توسعه بخش ۴٠٠/١٣٢ کیلوولت پست نخلستان یزد برق دار شد
سید مهدی جعفری با اشاره به اینکه طرح ترانسفورماتور دوم ٤٠٠/١٣٢ کیلوولت نخلستان با ظرفیت ٢٠٠ مگاولت آمپر یکی از طرحهای ١٨٠ اقدام برای گذر از اوج بار تابستان امسال محسوب می شود؛

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از توانیر ، سید مهدی جعفری با اشاره به اینکه طرح ترانسفورماتور دوم ۴٠٠/١٣٢ کیلوولت نخلستان با ظرفیت ٢٠٠ مگاولت آمپر یکی از طرحهای ١٨٠ اقدام برای گذر از اوج بار تابستان امسال محسوب می شود؛ افزود: مرحله دوم توسعه بخش ۴٠٠ به ١٣٢ کیلوولت نخلستان شامل بخش ۴٠٠ کیلوولت با آرایش باسبار دو بل و سمت ثانویه ١٣٢ کیلوولت با آرایش باسبار U شکل بوده و با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق شهرستانهای بافق و بهاباد و همچنین تأمین برق شرکت سنگ آهن مرکزی اجراشده است.
گفتنی است طراحی، تأمین و اجرای طرح توسعه بخش ۴٠٠/١٣٢ کیلوولت پست نخلستان از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران انجام شده و نظارت عالیه آن برعهده برق منطقه ای یزد بوده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128122

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.