3

مردم تهران بی‌توجه نسبت به کمبود گاز هم‌وطنان خود/ خراسان رضوی و اصفهان با شرکت گاز همکاری کردند

  • کد خبر : 95078
  • 30 دی 1401 - 19:44
مردم تهران بی‌توجه نسبت به کمبود گاز هم‌وطنان خود/ خراسان رضوی و اصفهان با شرکت گاز همکاری کردند
مصرف گاز در تهران نه تنها کاهش نیافته بلکه از جمعه تاکنون روزانه ۳ میلیون متر مکعب افزایش نیز داشته است.

طبق گزارش شرکت ملی گاز، مصرف گاز در سه استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان به عنوان سه استان پرمصرف در نمودار آورده شده است.

طبق این نمودار، مصرف گاز در تهران نه تنها کاهش نیافته بلکه از جمعه تاکنون روزانه ۳ میلیون متر مکعب افزایش نیز داشته است.

این افزایش مصرف در حالی است که حدود ۵ میلیون متر مکعب از مصرف گاز اداری این استان به دلیلی تعطیلی کاهش یافته بود که به نظر می‌رسد همه آن با افزایش مصرف گاز خانگی خنثی شده است.

اما مردم استان‌های خراسان رضوی و اصفهان همکاری خوبی با شرکت ملی گاز داشته و مصرف گازشان را به ترتیب ۶ و ۴ میلیون متر مکعب در روز کاهش داده‌اند.

 

 

نیروگاهیان

طبق آمار وزارت کار، ۸۹ درصد از مشترکان پرمصرف گاز در پله‌های ۸ تا ۱۲ در شمال تهران ساکن هستند و امکانات عجیب و غریب مرفه‌نشینان این شهر مانع از کاهش مصرف گاز شده است.

روز گذشته، مدیر روابط عمومی شرکت گاز از قطعی گاز استخر روباز صدف، یکی از استخرهای لاکچری قشر مرفه توسط مأموران این شرکت خبر داده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=95078

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.