0

تداوم نهضت گازرسانی در کرمانشاه/ بیش از ۲۷ هزار مشترک گازدار شدند

  • کد خبر : 128580
  • 25 فروردین 1403 - 13:03
تداوم نهضت گازرسانی در کرمانشاه/ بیش از ۲۷ هزار مشترک گازدار شدند
عداد کل مشترکان گاز استان را ۷۰۳ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: از مشترکین جذب شده در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۶ هزار و ۶۳۱ مشترک در بخش شهری و ۱۰ هزار و ۹۰۰ مشترک در بخش روستایی و ۱۹۰ مشترک متعلق به بخش صنایع بوده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  ایرنا،  تعداد کل مشترکان گاز استان را ۷۰۳ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: از مشترکین جذب شده در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۶ هزار و ۶۳۱ مشترک در بخش شهری و ۱۰ هزار و ۹۰۰ مشترک در بخش روستایی و ۱۹۰ مشترک متعلق به بخش صنایع بوده است.

وی ادامه داد: به همت کارکنان شرکت گاز استان با شبکه گذاری ۵۲۸ کیلومتر در این مدت، ۱۱ هزار و ۸۳۳ علمک نیز برای مشترکان جدید نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد: مجموعه اقدامات شرکت گاز باعث شده در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان به ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی نیز به ۹۸ درصد برسد.

حسینی گفت: تا گازرسانی به تمام نقاط باقی مانده استان و بهرمندی تمام مردم از نعمت گاز، از تلاش در این زمینه، دست نخواهیم کشید.

افزایش ۲ درصدی مصرف گاز استان در سال ۱۴۰۲

وی همچنین با اشاره به اینکه مصرف گاز استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است یادآور شد: میزان مصرف گاز استان در سال گذشته به پنج میلیارد و ۴۵۳ میلیون و ۱۱۹ هزار متر مکعب رسید که بیش از ۱۰۹ میلیون متر مکعب بیشتر از سال قبل از آن بود.

حسینی با اشاره به عزم جدی شرکت گاز استان در گازدار کردن صنایع و واحدهای تولیدی، گفت: سال گذشته مصرف بخش خانگی نسبت به سال قبل از آن کاهش یافت اما در بخش صنعتی با توجه به گازرسانی مستمر به واحدهای تولیدی جدید میزان مصرف بخش صنعتی افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان داشت: با برنامه ریزی های های انجام شده در صدد آن هستیم که سرانه مصرف گاز بخش خانگی در استان هرساله با مصرف بهینه کاهش یابد و سهم بیشتری از گاز مصرفی استان صرف ایجاد شغل و ارزش افزوده شود.

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه‌های شرکت گاز استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲

وی همچنین با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه های این شرکت در سال گذشته گفت: این شرکت در سال ۱۴۰۲ توانست صدرصد برنامه های خود در زمینه های مختلف را محقق و در برخی از موارد دستاوردهایی بیش از تعهدات و برنامه ریزی ها خود را کسب کند.

حسینی با بیان اینکه علی رغم سختی ها و مشکلات زیاد گازرسانی به مناطق کوهستانی و صعب‌العبور، تمامی تعهدات خود در زمینه گازرسانی به نقاط مختلف را به انجام رساندیم، افزود: با گازرسانی به شهر ازگله ۱۰۰ جمعیت شهری و با گازرسانی به ۲۳۱ روستا ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان از گاز بهره مند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128580

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.