1

رویکرد وزارت نیرو بهره گیری از توان نخبگان است

  • کد خبر : 129574
  • 03 اردیبهشت 1403 - 14:13
رویکرد وزارت نیرو بهره گیری از توان نخبگان است
مریم کارگر نجفی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: مجوز جذب هزار نخبه علمی در زیرمجموعه‌های وزارت نیرو گرفته شده و تاکنون ٦٠ نفر جذب شده اند و فرآیند جذب ١٢٦ نفر در حال انجام است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، مریم کارگر نجفی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: مجوز جذب هزار نخبه علمی در زیرمجموعه‌های وزارت نیرو گرفته شده و تاکنون ۶٠ نفر جذب شده اند و فرآیند جذب ١٢۶ نفر در حال انجام است.

وی افزود: از حدود ١٠ هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور بیش از هزار شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه فعالیت ٨٠ درصد این شرکت ها، حوزه برق است.

کارگر نجفی با بیان اینکه وزارت نیرو در دولت سیزدهم توفیق‌های خوبی داشته است، ادامه داد: عمده این موفقیت‌ها در گذر از اوج بار تابستان ١۴٠١ و ١۴٠٢ در حوزه آب و برق خود را نشان داد.
وی در پایان گفت: وزارت نیرو در حوزه نظام بهره وری در دو سال گذشته رتبه برتر را در جشنواره شهید رجایی کسب کرد.

سمیه خداپرست مشاور وزیر نیرو در امور بانوان نیز در این مراسم اظهار داشت: در حال حاضر ١١۵ نفر از بانوان، عضو هیات مدیره وزارت نیرو هستند که این نشان دهنده توجه ویژه این وزارتخانه به بانوان است.

همچنین مرتضی شهامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه تغییر مدیریت‌ها با هدف بهبود در انجام امور است، گفت: در حوزه‌های زیرساختی فعالیت‌های خوبی در استان انجام شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129574

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.