5

مشکلی مالی برای پروژه های زباله سوز در مازندران نداریم

  • کد خبر : 8860
  • 04 آبان 1398 - 10:30
مشکلی مالی برای پروژه های زباله سوز در مازندران نداریم

مشکلی مالی برای پروژه های زباله سوز در مازندران نداریم مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران با اشاره به ساخت سه نیروگاه زباله سوز در استان و پروژه های زباله سوز گفت: مشکل مالی برای تکمیل این طرح ها وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از مهر، محمد محمدی تاکامی ظهر چهارشنبه در کارگروه مدیریت […]

مشکلی مالی برای پروژه های زباله سوز در مازندران نداریم

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران با اشاره به ساخت سه نیروگاه زباله سوز در استان و پروژه های زباله سوز گفت: مشکل مالی برای تکمیل این طرح ها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از مهر، محمد محمدی تاکامی ظهر چهارشنبه در کارگروه مدیریت پسماند استان با بیان اینکه پروژه های نیروگاه های زباله سوز استان از نظر بودجه و اقتصادی مشکل ندارند افزود: در حال حاضر بحث فنی و تجهیزات زباله سوزها مسئله بسیار مهمی است و باید در ثبت سفارش و آوردن تجهیزات از کشورها در برنامه زمانبندی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: قرار است پروژه نیروگاه زباله سوز ساری در چند شیفت و بدون وقفه فعالیت کند و از شهرداری ساری و پیمانکار تقاضا داریم با جدیت به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه برای زباله سوزی ساری ۳۸ میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است و همچنین برای ساماندهی مرکز دفن زباله در چهاردانگه ساری نیز اعتبار پیش بینی شده است.

محمدی تاکامی با اظهار اینکه در فاز اول ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل نیروگاه های زباله سوز استان درنظر گرفته شده است گفت: در مراحل بعدی نیز اعتباری درنظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران، با بیان اینکه مشکل بودجه برای تکمیل نیروگاه های زبال سوز نداریم خواستار تسریع در تکمیل پروژه ها در ساری، نوشهر و دیگر مناطق استان شد.

وی همچنین با انتقاد از آتش زدن کاه و کلش خواستار فرهنگ سازی و اجرای برنامه های ترویجی برای پیشگیری از این اقدام شد.

محمدی تاکامی یادآور شد: در زمینه کارخانه کمپوست نیز باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد و این طرح ها به حال خود رها نشوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8860

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.