0

مشکل ضعف ولتاژ شهرک نساجی سنندج حل شد

  • کد خبر : 24656
  • 24 اردیبهشت 1399 - 12:15
مشکل ضعف ولتاژ شهرک نساجی سنندج حل شد
با هدف توسعه و ایجاد ظرفیت مناسب شبکه‌های توزیع و بهبود کیفیت ولتاژ تحویلی در مناطق پرتراکم شهری، پروژه رفع ضعف ولتاژ شهرک نساجی با نصب یک دستگاه پست هوایی 200 کیلوولت آمپر و احداث 290 متر شبکه فشار متوسط هوایی و اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت اجرا و به بهره‌برداری رسید.

مدیر توزیع برق جنوب سنندج از برطرف شدن ضعف ولتاژ شهرک نساجی سنندج با هدف توسعه و ایجاد ظرفیت مناسب شبکه‌های توزیع و بهبود کیفیت ولتاژ تحویلی در مناطق پرتراکم شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سیدجمال حسینی” با اعلام این خبر گفت: با هدف توسعه و ایجاد ظرفیت مناسب شبکه‌های توزیع و بهبود کیفیت ولتاژ تحویلی در مناطق پرتراکم شهری، پروژه رفع ضعف ولتاژ شهرک نساجی با نصب یک دستگاه پست هوایی ۲۰۰ کیلوولت آمپر و احداث ۲۹۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت اجرا و به بهره‌برداری رسید.

نیروگاهیان

وی در ادامه افزود: با احداث ۱۲۰ متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی جهت اخذ فیدر، از ترانس ۲۰۰ کیلوولت آمپر و همچنین احداث ۱۹۰ مترشبکه فشار ضعیف هوایی، مشترکان شهرک نساجی سنندج برقی مطمئن و پایدار دریافت کرده و مشکلی در رابطه با قطعی مکرر برق و خاموشی خارج از برنامه نخواهند داشت.
حسینی در ادامه با بیان اینکه پست‌های پربار به‌طورعمده در مناطق متراکم شهری واقع شده‌اند، افزود: در این مناطق امکان ایجاد و توسعه پست‌های زمینی وجود ندارد، به‌همین منظور جهت کاهش و تعدیل بار پست‌های پرباراستفاده از پست‌های هوایی در دستور کار قرار گرفته است.
وی در پایان ارائه برق مطمئن و پایدار را از اولویت‌های اصلی شرکت عنوان کرد و گفت: با بررسی‌های به‌عمل آمده در نقاط مختلف شهری و روستایی، مناطق دارای ضعف ولتاژ شناسایی شده و طبق برنامه زمانبندی، تمامی شبکه‌های موردنظر اصلاح و ساماندهی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24656

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.