0

نشست هم اندیشی شرکت‌های برق منطقه شمال کشور با محور اطلاع رسانی

  • کد خبر : 124421
  • 15 اسفند 1402 - 14:01
نشست هم اندیشی شرکت‌های برق منطقه شمال کشور با محور اطلاع رسانی
در این نشست که مدیران دفاتر روابط عمومی و مدیریت مصرف شرکت‌های برق منطقه‌ای گیلان، مازندران و گلستان و شرکت‌های توزیع نیروی برق گلستان، مازندران، غرب مازندران و گیلان در نوشهر نیز حضور داشتند

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، در این نشست که مدیران دفاتر روابط عمومی و مدیریت مصرف شرکت‌های برق منطقه‌ای گیلان، مازندران و گلستان و شرکت‌های توزیع نیروی برق گلستان، مازندران، غرب مازندران و گیلان در نوشهر نیز حضور داشتند، محمد علی اکبری با اشاره به دو سال موفقیت آمیز صنعت برق در گذر از اوج بار تابستان؛ این موفقیت را حاصل همدلی و همراهی همه کارکنان صنعت برق دانست و اظهار امیدواری کرد این مسیر، پرفروغ و درخشنده‌تر از گذشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر افزود: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی کشور، تابستان پیش روی به مراتب از تابستان گذشته گرمتر خواهد بود و نیازمند برنامه ریزی دقیق و سنجیده و همچنین ارزیابی و آینده پژوهی تدابیر گذشته است.

خدادادی مجری طرح اپراتور هوشمند انرژی ضمن تقدیر از اقدامات شرکت‌های صنعت برق در زمینه مدیریت مصرف در گذشته، به تعامل در جهت فرهنگ سازی و مدیریت مصرف برق بخش‌های خانگی و تجاری پرداخت و گفت: استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های روابط عمومی و رسانه، می‌تواند در فصل اوج مصرف به صنعت برق کمک قابل توجهی کند.

بابایی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، به حساسیت و شرایط خاص منطقه شمال کشور اشاره کرد و اظهار داشت: رطوبت بالا و شرجی بودن هوای شمال کشور سبب افزایش استفاده از بار‌های سرمایشی در فصل تابستان می‌شود که با توجه به گردشگرپذیر بودن این منطقه و حضور مسافران در فصل تابستان به ویژه در ایام تعطیلات، میزان بار فصلی شرکت‌های شمال کشور بسیار بالاتر از بار پایه شبکه خواهد شد و این رفتار غیرقابل پیش بینی بار تاثیر جدی بر زیرساخت‌های شبکه برق شمال کشور دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124421

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.