0

نیروگاه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر در مراحل پایانی است/ زمینه استفاده گسترده از این انرژی فراهم خواهد شد

  • کد خبر : 120532
  • 03 بهمن 1402 - 13:36
نیروگاه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر در مراحل پایانی است/ زمینه استفاده گسترده از این انرژی فراهم خواهد شد
علی‌اکبر محرابیان" در حاشیه مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدید‌پذیر و بهره‌وری انرژی برق گفت: در كشور ما از سال‌های گذشته طرحی در منطقه مشگین‌شهر برای استفاده از انرژی زمین‌گرمایی تعریف شده و این پروژه با فناوری ایرانی و طرح تحقیقاتی در مرحله اجراست.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، وزیر نیرو گفت: نیروگاه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم با راه‌اندازی این نیروگاه، راه استفاده از این نوع انرژی به صورت گسترده در کشور فراهم شود.

“علی‌اکبر محرابیان” در حاشیه مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدید‌پذیر و بهره‌وری انرژی برق گفت: در کشور ما از سال‌های گذشته طرحی در منطقه مشگین‌شهر برای استفاده از انرژی زمین‌گرمایی تعریف شده و این پروژه با فناوری ایرانی و طرح تحقیقاتی در مرحله اجراست.

وی ادامه داد: این پروژه گام به گام پیش رفته و در حال حاضر در مراحل پایانی قرار دارد که‌ امیدواریم با راه‌اندازی این نیروگاه، راه برای استفاده از این نوع انرژی به صورت گسترده در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=120532

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.