1
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد

  • کد خبر : 129732
  • 04 اردیبهشت 1403 - 14:35
هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
بهزاد برارزاده بعدازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای عملیات نشت یابی پیشرفته و رفع شکستگی‌ها در شبکه آبرسانی استان طی یک سال گذشته گفت: با این اقدام از هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده بعدازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای عملیات نشت یابی پیشرفته و رفع شکستگی‌ها در شبکه آبرسانی استان طی یک سال گذشته گفت: با این اقدام از هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت آبفا مازندران افزود: با پیمایش بیش از دو هزار و ۲۴۶ کیلومتر از شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعاب مشترکین، ۴۸۶ نشت نامرئی شناسایی که با رفع این تعداد نشت، از هدررفت ۴۸۸ لیتر بر ثانیه آب جوگیری و این آب به چرخه مصرف مشترکین بازگردانی شد.

برارزاده ادامه داد: شرکت برای شناسایی و رفع نشت های موجود در شبکه آبرسانی نسبت به عقد قرارداد نشت یابی با پیمانکار واجد شرایط در شهرهای ساری، بابل، آمل، قائمشهر، گلوگاه، امیرکلا و سیمرغ اقدام کرد.

وی تصریح کرد: برای عملیات نشت یابی در استان از محل تبصره ۳ به مبلغ ۵۴ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال و برای شهر امیرکلا از محل منابع عمرانی (کاهش هدر رفت) ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129732

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.