1

هدف‌گذاری تبدیل ۱۶۰۰ کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار

  • کد خبر : 130911
  • 20 اردیبهشت 1403 - 11:10
هدف‌گذاری تبدیل ۱۶۰۰ کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار
مهدی دادگر ظهر امروز در بیست و یکمین همایش سالانه ایمنی شرکت برق استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تقدیر از همکاران و پرسنل سختکوش توزیع برق استان است و مفتخریم که همکاران همه ایمن هستند

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم ، مهدی دادگر ظهر امروز در بیست و یکمین همایش سالانه ایمنی شرکت برق استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تقدیر از همکاران و پرسنل سختکوش توزیع برق استان است و مفتخریم که همکاران همه ایمن هستند و در برخی شاخص‌ها به عنوان نمونه معرفی شده‌اند.

وی بیان کرد: در سالی که گذشت با همت و تلاش همه پرسنل اقدامات زیادی انجام شد که مهمترین آن اتمام بهسازی شبکه ۸۳۵ روستا بود، همچنین در سالی که گذشت شاخص‌های خوبی در حوزه تلفات و نرخ خاموشی‌ها کسب کردیم و علیرغم همه مشکلات و معضلات کارهای خوبی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما برای امسال تبدیل سیم به کابل خودنگهدار است که ۱۶۰۰ کیلومتر هدف گذاری این  کار در دستور کار است.

دادگر با بیان این‌که به ایام پیک بار نزدیک می‌شویم تاکید کرد: طبق پیش‌بینی‌ها گرمای امسال از میانگین دو درجه بیشتر است و باید شرایط را طوری فراهم کنیم که با مشکل مواجه نشویم.

وی گفت: مشترکان خانگی نیز اگر نسبت به سال قبل کاهش مصرف داشته‌اند در قرعه کشی خودروی دنا شرکت داده و همچنین مشمول پاداش می‌شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی یادآور شد: باید برای رعایت ایمنی بازدیدهای ایمنی بیشتر و مداوم‌تر  شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130911

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.