2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خبر داد:

هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران

  • کد خبر : 130645
  • 17 اردیبهشت 1403 - 11:04
هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، از اقدامات گسترده این شرکت در راستای مدیریت مصرف، کاهش هدررفت و ارائه خدمات نوین به مشترکان خبرداد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از جام جم آنلاین مازندران ، سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، از اقدامات گسترده این شرکت در راستای مدیریت مصرف، کاهش هدررفت و ارائه خدمات نوین به مشترکان خبرداد.

وی با اشاره به تست و بازرسی ۱۴۲هزار کنتور برق در سال ۱۴۰۲، گفت: در این طرح ۲۳هزار کنتور معیوب شناسایی و تعویض شد که منجر به بازگشت ۳۲ میلیون کیلووات ساعت مصرف برق و صرفه‌جویی قابل توجه در منابع ملی و هزینه‌های مشترکان شد.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از کشف ۳هزار انشعاب غیرمجاز در این بازدیدها خبرداد و افزود: با متخلفان مطابق قانون برخورد قانونی صورت گرفته و ۱۳ میلیون کیلووات ساعت برق به چرخه فروش بازگشت.حسینی کارنامی، هوشمندسازی ۸۰درصدی مشترکان را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: این اقدام با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی همکاران انجام شد و نقش موثری در مدیریت مصرف برق، بهینه‌سازی شبکه و ارائه خدمات نوین به مشترکین ایفا خواهد کرد.وی ادامه داد: هوشمندسازی در بخش‌های عادی و دیماندی انجام شده و شامل تعویض کنتور، تعویض تابلو سنجش، کنترل‌پذیری پست‌های اختصاصی مشترکین ولتاژ اولیه و سایر اقدامات مرتبط بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ثبت اطلاعات ۲۳هزار مشترک دارای کنتور هوشمند و امکان دسترسی برخط به این اطلاعات خبر داد و گفت: این اقدام به مشترکان این امکان را می‌دهد که به طور لحظه ای از میزان مصرف برق خود مطلع شده و نسبت به مدیریت آن اقدام کنند.حسینی کارنامی با تقدیر از تلاش و تعهد همکاران این شرکت، اظهار کرد: مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه لوازم اندازه‌گیری در سال ۱۴۰۲، نشان‌دهنده تلاش و تعهد بی‌وقفه این شرکت در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین، مدیریت مصرف برق، صرفه‌جویی در منابع ملی و حفظ حقوق بیت‌المال است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130645

مطالب پیشنهادی

30اردیبهشت
۲ حلقه چاه آب در تنکابن بهسازی و تجهیز شد
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

۲ حلقه چاه آب در تنکابن بهسازی و تجهیز شد

30اردیبهشت
برای عبور از پیک مصرف ۸۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

برای عبور از پیک مصرف ۸۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.