2

واحد اول نیروگاه زرند به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 128674
  • 26 فروردین 1403 - 11:07
واحد اول نیروگاه زرند به مدار تولید بازگشت
ایمان پشتوان، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زرند با اعلام این خبر، گفت: تعمیرات دوره‌ای واحد اول به منظور آمادگی حداکثری برای پیک تابستان به مدت ۱۰روز با موفقیت انجام شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  برق حرارتی، ایمان پشتوان، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زرند با اعلام این خبر، گفت: تعمیرات دوره‌ای واحد اول به منظور آمادگی حداکثری برای پیک تابستان به مدت ۱۰روز با موفقیت انجام شد.
پشتوان ادامه داد: عملیات قلیاشویی بویلر واحد اول، تمیزسازی و رسوب‌زدایی کندانسور، جوشکاری مقطعی و رفع نشتی لوله‌های بویلر و انجام تست‌های هیدرواستاتیک، رفع اشکال اختلاف فشار کنترل والوهای توربین واحد اول، تعمیر و کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری، سرویس و تعمیر تجهیزات حفاظتی و کنترلی از مهمترین اقدامات انجام شده در مدت زمان تعمیرات این واحد بوده است.
نیروگاه حرارتی زرند با برخورداری از دو واحد به ظرفیت نامی ۶۰ مگاوات در شمال‌غربی استان کرمان و در مجاورت شهرستان زرند واقع شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128674

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.