0

واحد بخار نیروگاه شهید مفتح به شبکه برق کشور متصل شد

  • کد خبر : 128680
  • 26 فروردین 1403 - 11:15
واحد بخار نیروگاه شهید مفتح به شبکه برق کشور متصل شد
پژمان اختری، معاون تولید نیروگاه شهید مفتح همدان با اعلام این خبر، افزود: واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات نیمه اساسی به شبکه سراسری برق متصل شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، پژمان اختری، معاون تولید نیروگاه شهید مفتح همدان با اعلام این خبر، افزود: واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات نیمه اساسی به شبکه سراسری برق متصل شد.
وی ادامه داد: در این دوره از تعمیرات اقداماتی همچون تعویض لوله‌های ریهیت، قلیا شویی ریهیت، اکونومایزر و ایرهیتر، اصلاح مسیر برگشت آب خنک‌‌کن کمکی، تعمیرات داکت و ایرهیتر با موفقیت به انجام رسید.
اختری با اشاره به روند آماده‌سازی واحد‌های این نیروگاه برای پیک تابستان امسال، اضافه کرد: تمامی واحد‌های نیروگاه شهید مفتح تا پیش از آغاز فصل گرما با حداکثر توان در خدمت شبکه سراسری برق کشور قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128680

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.