1

واحد ۶ گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 131812
  • 02 خرداد 1403 - 11:00
واحد ۶ گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان به مدار تولید بازگشت
سید یحیی نوبخت با بیان این خبر افزود، واحد6 پس از انجام ارتقاء و آپگرید و انجام کلیه تست های راه اندازی در تاریخ ۳۱اردیبهشت ۱۴۰۳ به شبکه سراسری پیوست.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو ، سید یحیی نوبخت با بیان این خبر افزود، واحد۶ پس از انجام ارتقاء و آپگرید و انجام کلیه تست های راه اندازی در تاریخ ۳۱اردیبهشت ۱۴۰۳ به شبکه سراسری پیوست.
نوبخت در ادامه گفت؛ در طی این بازدید ضمن ارتقاء توربین و کمپرسور‌، ری وایدینگ روتور ژنراتور ، بابیت ریزی مجدد یاتاقان های ژنراتور و جابه جایی استاتور ژنراتور برای اصلاح و بهبود الایمنت واحد،اصلاح سایلنسر های اگزوز و رفع تعدادی از پرمیت های باز که نیاز به خروج طولانی مدت واحد بود نیز انجام شد.
بر اساس این گزارش در حال حاضر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با تمام توان ، ۶ واحد گازی و سه واحد بخار ، در مدار بوده و به عنوان بزرگترین نیروگاه در شرق کشور قرار دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131812

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.