3

پایان اورهال سالیانه نیروگاه مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12012
  • 04 دی 1398 - 9:14
پایان اورهال سالیانه نیروگاه مسجدسلیمان

اورهال سالیانه، عملیات شستشوی مقره ها و تجهیزات کلیدخانه ۴۰۰ کیلو ولت نیروگاه مسجد سلیمان پایان یافت. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیر پست های بلافصل در شرکت نصب ، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان گفت: بنا به درخواست واحد نظارت شرکت تولید و […]

اورهال سالیانه، عملیات شستشوی مقره ها و تجهیزات کلیدخانه ۴۰۰ کیلو ولت نیروگاه مسجد سلیمان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیر پست های بلافصل در شرکت نصب ، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان گفت: بنا به درخواست واحد نظارت شرکت تولید و بهره برداری نیروگاه مسجد سلیمان، عملیات شستشوی تجهیزات و مقره های پست ۴۰۰ کیلو ولت آن نیروگاه، توسط پرسنل این شرکت بصورت مرحله ای انجام شد.

غلامرضا قصابیان تصریح کرد: اورهال سالیانه شامل آچارکشی و تست های روتین بر روی تجهیزات و رله ها در پست نیروگاه مسجد سلیمان به نحو مطلوبی انجام پذیرفت .وی با اشاره به اینکه عملیات فوق، بهبود وضعیت پایداری انتقال انرژی در پست های مذکور و ارتقای راندمان تولید نیروگاه را به همراه داشته و نقش بسیار مهمی در قابلیت اطمینان و بهبود وضعیت شبکه برق کشور ایفا می‌کند؛ افزود : هرگونه آلودگی و غبار روی مقره ها و تجهیزات فشارقوی باعث کم شدن قدرت عایقی آنها و منجر به اتصال کوتاه بر روی آن تجهیزات می گردد، که باعث خاموشی و از بین رفتن بخشی از توان انتقالی شبکه خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12012

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.