8

پایداری شبکه انتقال برق در قشم افزایش یافت

  • کد خبر : 33276
  • 13 مهر 1399 - 13:21
پایداری شبکه انتقال برق در قشم افزایش یافت
در این عملیات که با حضور 21 نیرو در قالب هشت اکیپ و با استفاده از هشت دستگاه خودرو عملیاتی انجام شد، شاخه‌های مزاحم 252 اصله درخت نیز هرس گردید.

مدیر شبکه برق شهرستان قشم از عملیات شستشوی ۴۰۰ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط در جزیره قشم و هنگام با هدف پیشگیری از حوادث و خاموشی‌های ناخواسته خبر داد و گفت: پایداری شبکه انتقال برق با این شیوه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سلمان درسخوان در قشم، اظهار داشت: این عملیات با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، ارتقای رضایت‌مندی مشترکان و تسهیل در مدیریت بحران انجام شد.

وی با اعلام اینکه شستشوی ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط به مدت سه روز انجام شد، ادامه داد: کاهش مدت زمان خاموشی، تحقق اقتصاد مقاومتی با بالا بردن ضریب اطمینان شبکه و کاهش خاموشی گذرا هم از دیگر اهداف مانور بحران با رویکرد شستشوی شبکه و شاخه‌زنی درختان مزاحم بود.

مدیر شبکه برق شهرستان قشم گفت: در این عملیات که با حضور ۲۱ نیرو در قالب هشت اکیپ و با استفاده از هشت دستگاه خودرو عملیاتی انجام شد، شاخه‌های مزاحم ۲۵۲ اصله درخت نیز هرس گردید.

نیروگاهیان

به گفته وی، این عملیات سه روزه با همکاری فرمانداری‌های قشم و بندرخمیر، سازمان منطقه آزاد، پلیس انتظامی، شهرداری و فضای سبز و آتش‌نشانی قشم و درگهان انجام شد.

شهرستان قشم با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت متشکل از جزایر قشم، هنگام و لارک به عنوان یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33276

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.