6

پروژه‌های “داشبورد” و “پنجره”، پروژه‌های آتی ساتکاب

  • کد خبر : 49344
  • 20 اردیبهشت 1400 - 10:45
پروژه‌های “داشبورد” و “پنجره”، پروژه‌های آتی ساتکاب
محمد ولی علاءالدینی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، درباره حضور این شرکت در اجرای پروژه‌های مذکور گفت: استفاده مطلوب از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی در صنعت آب، برق و آبفا، از جمله اولویت‌های شرکت ساتکاب در راستای حمایت از صنایع داخلی و توسعه صادرات به‌شمار می‌آید.

پروژه‌های «ساز و کاری» ساتکاب در حوزه صنعت آب و برق، با استفاده از ظرفیت نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان، پس از عملیاتی ساختن “سامانه وندورلیست” و “سامانه یکپارچه بیمه های صنعت آب و برق” توسعه می یابد. پروژه‌های “داشبورد” و “پنجره” به عنوان پروژه‌های آتی «ساز و کاری» این شرکت به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، محمد ولی علاءالدینی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، درباره حضور این شرکت در اجرای پروژه‌های مذکور گفت: استفاده مطلوب از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی در صنعت آب، برق و آبفا، از جمله اولویت‌های شرکت ساتکاب در راستای حمایت از صنایع داخلی و توسعه صادرات به‌شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی کالای آب و برق مورد نیاز کشور با استفاده از ظرفیت نخبگان کشور اجرایی شده است، یادآور شد: افتتاح دو پروژه “سامانه وندورلیست” و “سامانه یکپارچه بیمه‌های صنعت آب و برق” توسط وزارت نیرو، در قالب اجرای پویش هر هفته الف ب ایران، با مسئولیت اجرایی ساتکاب در سال گذشته نیز با بهره گیری از توانمندی‌های نخبگان این حوزه عملیاتی شد.

 

نیروگاهیان

وی سامانه وندورلیست را بانک جامع اطلاعاتی شرکت‌های آب و برق معرفی کرد که از طریق آن تولید کنندگان محصولات آب و برق به معرفی محصولات خود پرداخته و علاوه بر آن، امکانِ ارزیابی محصول توسط کاربران، فرصت اظهار نظر در سایت ساتکاب و ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفی آن محصولات نیز فراهم می‌آید.

علاءالدینی همچنین ایجاد سامانه یکپارچه بیمه برای نخستین بار در صنعت آب و برق را، عاملی برای کاهش هزینه‌های مدیریت نشده ذکر و خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها، بیمه ابنیه و سایر بخش‌ها نیز پس از بیمه درمان مشمول این طرح قرار خواهند گرفت.

وی پروژه‌های “داشبورد” و “پنجره” را پروژه‌های آتی «ساز و کاری» شرکت ساتکاب عنوان کرد که به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت ساتکاب، مدیریت جامع صنعت آب و برق در زمینه اطلاع رسانی در حوزه میزان مصرف آب و برق، میزان بارندگی، مدیریت منابع و آب زیرزمینی و بسیاری از اطلاعات جامع دیگر در حوزه آب و برق را از مشخصه‌های پروژه “داشبورد” دانست که پس از نهایی شدن، امکان بهره برداری از آن در سایت شرکت ساتکاب فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=49344
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.