8

پست مسکن مهر آستارا قبل از اوج مصرف وارد مدار می‌شود

  • کد خبر : 10848
  • 25 آذر 1398 - 12:59
پست مسکن مهر آستارا قبل از اوج مصرف وارد مدار می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا تا قبل از اوج مصرف وارد مدار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «عظیم بلبل‌آبادی» افزود: پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر به‌منظور تامین […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا تا قبل از اوج مصرف وارد مدار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «عظیم بلبل‌آبادی» افزود: پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر به‌منظور تامین انرژی برق مطمئن و پایدار این شهر تا قبل از پیک بار سال ۹۹ برق‌دار و آماده بهره‌برداری می‌شود.

بلبل‌آبادی با بیان اینکه تمامی تجهیزات، فونداسیون‌ها و ساختمان کنترل این پست در سازه مسقف سوله‌ای قرار گرفته است، گفت: به‌منظور جلوگیری از آسیب دیدگی تجهیزات و تاسیسات پست و همچنین در راستای معماری شهری و زیباسازی، تمامی تجهیزات، فونداسیون‌ها و ساختمان کنترل این پست درون سازه مسقف سوله‌ای قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن این پست در منطقه مسکونی، به‌منظور جلوگیری از آلودگی صوتی و جهت رفاه و آسایش شهروندان، از ترانس‌های بی‌صدای ساخت داخل کشور در این پست استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در خصوص مشخصات فنی این پست گفت: برای این پست که در زمینی به مساحت ۵۷۷۶ مترمربع احداث می‌شود، ۱۲ فیدر خروجی، دو فیدر ترانس، یک فیدر کوپلر و ۶ فیدر خازنی در مجموع به ظرفیت ۱۴٫۴ مگاوار در سطح ولتاژ ۲۰ کیلوولت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10848

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.