0

ثبت بالاترین ضریب آمادگی در نیروگاه‌های حرارتی کشور

  • کد خبر : 116882
  • 29 آبان 1402 - 15:16
ثبت بالاترین ضریب آمادگی در نیروگاه‌های حرارتی کشور
معاون وزیر نیرو با اشاره به اینکه بالاترین ضریب آمادگی نیروگاه‌های حرارتی کشور در تابستان امسال رقم خورده است، از توسعه ظرفیت نیروگاهی با تنوع بخشی به سبد تولید برق کشور خبر داد.

ثبت بالاترین ضریب آمادگی در نیروگاه‌های حرارتی کشور  توسعه ظرفیت نیروگاهی با تنوع بخشی به سبد تولید برق کشور

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، معاون وزیر نیرو با اشاره به اینکه بالاترین ضریب آمادگی نیروگاه‌های حرارتی کشور در تابستان امسال رقم خورده است، از توسعه ظرفیت نیروگاهی با تنوع بخشی به سبد تولید برق کشور خبر داد.

یزدان رضایی در آیین تجلیل از خورشیدبانان گمنام (زحمتکشان تولید نیروی برق کشور) طی سخنانی اهتمام و کوشش همه تلاشگران عرصه خدمت در صنعت برق به منظور تامین برق پایدار و مطمئن به ویژه در اوج بار مصرف تابستان سال گذشته و امسال و گذر از دو زمستان سخت را قابل تقدیر دانست و گفت: دستیابی به این مهم نشانگر اعتقاد و التزام همه تلاشگران به ویژه کارکنان صنعت برق کشور در راستای پیشرفت کشور است.

 

 

 

وی ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ صنعت برق، در دولت سیزدهم میزان انرژی تحویلی در ۶ ماهه اول و تابستان به صنایع از بخش خانگی پیشی گرفت؛ همچنین بالاترین ضریب آمادگی نیروگاه‌های کشور در تابستانی که گذشت برقرار و بالاتر از متوسط جهانی شد.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=116882

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.