3
یک مسئول خبر داد:

پیگیری برای اتصال نیروگاه برق شیروان به خط انتقال سوخت

  • کد خبر : 85418
  • 14 شهریور 1401 - 22:38
پیگیری برای اتصال نیروگاه برق شیروان به خط انتقال سوخت
شکوری اظهار کرد: خراسان شمالی به خط انتقال سوخت متصل نیست و همین امر سبب شده تا سوخت مورد نیاز توسط نفتکش پیماها وارد استان شود.

مدیر منطقه ای شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی از انجام پیگیری ها از سوی مسئولان استانداری و نمایندگان مجلس برای اتصال نیروگاه برق شیروان به خط انتقال سوخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا، شکوری اظهار کرد: خراسان شمالی به خط انتقال سوخت متصل نیست و همین امر سبب شده تا سوخت مورد نیاز توسط نفتکش پیماها وارد استان شود.

وی گفت: بیشتر سوختی که توسط نفتکش پیماها وارد این استان می شود به نیروگاه برق شیروان منتقل و در آنجا برای زمستان ذخیره سازی می شود.

شکوری افزود: به همین دلیل چندین سال است که به دنبال آن هستیم تا این نیروگاه را به خط انتقال سوخت متصل کنیم تا حجم سوخت سوق داده شده به این نیروگاه کمتر شود و بتوان سوخت را تا مقداری ذخیره سازی و همچنین بین جایگاه های سوخت توزیع کرد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۱۰ دستگاه نفت کش پیما در این استان فعال هستند و سوخت مورد نیاز را وارد استان می کنند.

 

 

نیروگاهیان

این مقام مسئول در ارتباط با مکان ذخیره سازی سوخت به منظور استفاده در مواقع نیاز نیز بیان کرد: در حال حاضر مکان ذخیره سازی سوخت وجود دارد و سوخت ذخیره شده به مناطق صعب العبور و … ارسال می شود.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر در مرداد ماه نیز که در برهه ای از زمان با کمبود سوخت مواجه شدیم، سوخت مورد نیاز جایگاه ها از سوخت های ذخیره سازی تامین شد.

مدیر منطقه ای شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: طی مرداد ماه سال جاری روزانه ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در این استان استفاده شده است.

به گفته وی سوخت مصرف شده در شهریور ماه نیز تا ۸۵۰ هزار لیتر در روز بوده است که پیش بینی می شود طی ۱۵ روز آینده مصرف سوخت به علت مسافرت های انجام شده و از سوی دیگر قرار گرفتن خراسان شمالی میان دو استان خراسان رضوی و گلستان افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=85418
  • نویسنده : اعظم قهرمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.