3
مپنا منتشر کرد

کتاب چارچوبی برای خلق یک برند سبز در صنعت انرژی

  • کد خبر : 26465
  • 17 خرداد 1399 - 12:40
کتاب چارچوبی برای خلق یک برند سبز در صنعت انرژی

یک برند سبز مجموعه ای از منافع و مشخصات برند بوده که برای به حداقل رساندن تاثیرات زیست محیطی برند و درک آن به عنوان یک برند بی خطر برای محیط زیست، تعریف می شود .در دنیای صنعت فعالی تهای زیادی با عنوان اقدامات سازگار با محیط زیست مطرح می شود با این حال تشخیص […]

یک برند سبز مجموعه ای از منافع و مشخصات برند بوده که برای به حداقل رساندن تاثیرات زیست محیطی برند و درک آن به عنوان یک برند بی خطر برای محیط زیست، تعریف می شود .در دنیای صنعت فعالی تهای زیادی با عنوان اقدامات سازگار با محیط زیست مطرح می شود با این حال تشخیص اینکه آیا این اقدامات در جهت کمک به محیط زیست عمل می کنند یا نه، مقداری دشوار است .به دلیل ماهیت پیچیده تولیدات صنعتی و نبود اطلاع رسانی کافی در این حوزه، به راحتی نمیتوان دریافت کدام برند به شکل واقعی در راستای فعالیت های سبز گام بر می دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان ،بنابراین برای ایجاد مبنای شناخت درست این موضوع، باید اطلاعات کافی در خصوص معضلات زیست محیطی و طریقه مواجهه و رفع آنها به مخاطبان ارائه شود تا با مقایسه آنها با اقدامات صورت گرفته، مشخص شود چه فعالیت هایی سازگار با محیط زیست بوده و اصطلاحا به عنوان فعالیت های سبز مطرح می شوند.

برای دانلود کتاب چارچوبی برای خلق یک برند سبز در صنعت انرژی از لینک زیر استفاده نمایید :

چارچوبی برای خلق یک برند سبز در صنعت انرژی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26465
  • نویسنده : حسن فرخ زاده و امین ناصری
  • ارسال توسط :
  • منبع : مپنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.