2

گزارش عملکرد امور حمل ونقل شرکت برق منطقه ای خوزستان

  • کد خبر : 11773
  • 02 دی 1398 - 11:06
گزارش عملکرد امور حمل ونقل شرکت برق منطقه ای خوزستان

مدیر امور حمل و نقل شرکت برق منطقه ای خوزستان با گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، عملکرد این واحد در نیمه اول سال ۹۸ را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری ابتکار،امیر مهمان پذیر با اشاره به اینکه روز ملی حمل و نقل برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و […]

مدیر امور حمل و نقل شرکت برق منطقه ای خوزستان با گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، عملکرد این واحد در نیمه اول سال ۹۸ را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری ابتکار،امیر مهمان پذیر با اشاره به اینکه روز ملی حمل و نقل برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل نامگذاری شده است ؛ تصریح کرد: امور حمل و نقل نقش بازوی اجرایی را برای شرکت ایفا می کند و وظیفه خدمات رسانی و تامین نیازهای بخش های مختلف شرکت را بر عهده دارد. وی با تبریک روز حمل و نقل به همکاران خود در این امور، با اشاره به عملکرد امور حمل و نقل شرکت برق منطقه ای خوزستان در ۶ ماه نخست سال، افزود: در این بازه زمانی حمل و جابجایی ۱۵ ترانسفورماتور شبکه انتقال نیرو و ۴۳ دستگاه کانکس، کانتینر و پست موبیل انجام شده است.مدیر امور حمل و نقل شرکت برق منطقه ای خوزستان ادامه داد: ۲۶۸ مورد مقره شویی تجهیرات پست ها و خطوط انتقال نیرو نیز در این بازه زمانی انجام شده است.مهمان پذیر اضافه کرد: ۲۵۶ سرویس آب رسانی به ایستگاه های برق، ۵۹ مورد احداث مسیر و پاک سازی زمین و ۹۱ مورد اجرای عملیات تسطیح، خاک برداری، خاک ریز و آب پاشی نیز بخش دیگری از اقدامات انجام شده در این امور است.وی اعلام کرد: خوردوری استیجاری سبک نیز در نیمه اول سال ۱۶ هزار و ۶۹۰ سرویس فعالیت داشته اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11773

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.