1

۳ هزار نفر از نیروگاه شهید رجایی قزوین بازدید کردند

  • کد خبر : 124821
  • 19 اسفند 1402 - 14:19
۳ هزار نفر از نیروگاه شهید رجایی قزوین بازدید کردند
در سال جاری بیش از ۹۱ مورد بازدید از نیروگاه شهیدرجایی با هدف‌ آشنایی با روند تولید انرژی الکتریکی و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف صورت گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق حرارتی، در سال جاری بیش از ۹۱ مورد بازدید از نیروگاه شهیدرجایی با هدف‌ آشنایی با روند تولید انرژی الکتریکی و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف صورت گرفت.
مبنای اصلی این بازدیدها  آشنایی با فرآیند سخت  تولید برق، آموزش مصرف بهینه انرژی الکتریکی، ارتباط با دانشجو یان رشته های مرتبط با صنعت  برق بوده است و تعداد سه هزار و ۱۴۰ نفر امسال از اقشار و طیف‌های مختلف جامعه اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان، روحانیون، خبرنگاران، نخبگان، کارمندان، خانواده‌های کارکنان و سایرین از واحدهای بخاری و سیکل‌ترکیبی و تجهیزات این نیروگاه بازدید به عمل آوردند.
به منظور آگاهی بیشتر بازدیدکنندگان و ترویج فرهنگ بهینه مصرف انرژی‌ الکتریکی در ابتدای ورود بازدیدکنندگان به نیروگاه کلیپ‌هایی در خصوص معرفی نیروگاه و مدیریت صحیح مصرف انرژی الکتریکی برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته و سپس کلاس‌هایی در خصوص آشنایی با ساختار و عملکرد واحدهای سیزده‌گانه، سهم نیروگاه شهید رجایی در تولید انرژی الکتریکی، برای آن‌ها تشریح می‌شود.
این گزارش حاکی است، در این بازدیدها پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی، بازدید از اتاق‌های فرمان نیروگاه بخار و نیروگاه سیکل ترکیبی شروع می‌شود و سپس بازدید از برج‌های خنک‌کننده اصلی نیروگاه و بازدید از سایر بخش‌ها به عمل می‌آید و در ادامه بخش‌های دیگری از برنامه بازدیدها با توضیحات فنی کارشناسان و متخصصان نیروگاه به انجام می‌رسد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124821

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.