0
سختگو صنعت آب:

۵ ابرپروژه انتقال آب دریا در کشور در حال اجرا است

  • کد خبر : 117621
  • 06 آذر 1402 - 13:30
۵ ابرپروژه انتقال آب دریا در کشور در حال اجرا است
سخنگوی صنعت آب کشور گفت: پنج ابرپروژه انتقال آب دریا در دولت سیزدهم در حال اجرا است. «عیسی بزرگ‌زاده» افزود: این طرح‌ها به‌صورت مشترک بین وزارت نیرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر بخش‌های حاکمیت و بخش‌های خصوصی کشور اجرا می‌شود.

۵ ابرپروژه انتقال آب دریا در کشور در حال اجرا است

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، سخنگوی صنعت آب کشور گفت: پنج ابرپروژه انتقال آب دریا در دولت سیزدهم در حال اجرا است.

«عیسی بزرگ‌زاده» افزود: این طرح‌ها به‌صورت مشترک بین وزارت نیرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر بخش‌های حاکمیت و بخش‌های خصوصی کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه‌داد: یکی از این طرح‌ها، انتقال آب از خلیج‌فارس است که از استان‌های کرمان، یزد و در بخشی از مسیر از استان هرمزگان نیز عبور می‌کند و اکنون در مرحله بهره‌برداری است.

 

 

 

سخنگوی صنعت آب کشور خاطرنشان‌کرد: چهار طرح دیگر انتقال آب دریا نیز در این دولت با قدرت جلو می‌رود و شامل انتقال آب به اصفهان از منطقه سیریک، کریدور شرقی به‌منظور انتقال آب از چابهار به سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی، خط انتقال آب به هرمزگان، کرمان و یزد و همچنین خط انتقال آب به استان فارس است.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=117621

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.