0

۸۰ درصد سیم‌های مسی برق خوزستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است

  • کد خبر : 131893
  • 03 خرداد 1403 - 11:27
۸۰ درصد سیم‌های مسی برق خوزستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است
علی خدری اظهار کرد: با نصب کلید‌های قابل کنترل از راه دور و کنتور‌های هوشمند فعال، تمام اطلاعات مشترکان برق اعم از خانگی، صنعتی، کشاورزی در مرکز پایش جمع آوری شده که این کار، کنترل و هدایت شبکه را تسهیل کرده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، علی خدری اظهار کرد: با نصب کلید‌های قابل کنترل از راه دور و کنتور‌های هوشمند فعال، تمام اطلاعات مشترکان برق اعم از خانگی، صنعتی، کشاورزی در مرکز پایش جمع آوری شده که این کار، کنترل و هدایت شبکه را تسهیل کرده است.

به گفته وی، متوسط تبدیل شبکه‌های مسی به کابل خود نگهدار در کشور ۵۵ درصد است که خوزستان از متوسط کل کشور در جایگاه بالاتری قرار دارد.

خدری افزود: مجموع این اقدامات بعلاوه تعمیر و نگه داری به موقع شبکه‌های برق باعث شده تا خاموشی در استان کاهش یابد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان به رتبه برتر این شرکت در ارزیابی‌های وزارت نیرو در پیک مصرف سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای تابستان امسال ۱۸۰ برنامه کاری در وزارت نیرو تدوین شده است.

خدری بیان کرد: عمده برنامه‌های این شرکت برای تابستان امسال تشویق محور است و اگر مشترکان مصرف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند از جوایز نفیسی مانند خودرو، آپارتمان و حتی قبض رایگان برخوردار خواهند شد.

خدری بابیان اینکه جوایز پیش بینی شده برای مشترکان کاهش مصرف برق حدود سه هزار میلیارد ریال است گفت: صنایع در صورت کاهش مصرف برق در روز‌های تعطیل مشمول پاداش می‌شوند همچنین مشترکین کشاورزی اگر در ساعات پیک مصرف برق از دستگاه‌های الکتروپمپ‌ها (ساعات ۱۲ تا ۱۷ بعد از ظهر) استفاده نکنند ۱۹ ساعت برق رایگان دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131893

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.