4

🎥 ویدئو/ ۳۵ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنید، تا ۵۲۰ هزار تومان پاداش بگیرید!

  • کد خبر : 118444
  • 15 آذر 1402 - 23:13
🎥 ویدئو/ ۳۵ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنید، تا ۵۲۰ هزار تومان پاداش بگیرید!
مسلم رحمانی: امسال یک فرصت بسیار خوبی برای مشترکین بخش خانگی بوجود آمده است که اگر ۱۰ تا ۳۵ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل مصرف خود را کاهش دهند، نه تنها پولی پرداخت نمی‌ کنند بلکه بستانکار هم می‌ شوند و یک پولی هم دریافت می‌ کنند.

مدیر هماهنگی امور گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: ۳۵ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنید، تا ۵۲۰ هزار تومان پاداش بگیرید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان بمسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران در یک برنامه تلویزیونی در مورد پاداش خوش رفتاری مصرف کنندگان گاز خانگی اعلام کرد: امسال یک فرصت بسیار خوبی برای مشترکین بخش خانگی بوجود آمده که اگر ۱۰ تا ۳۵ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل مصرف شان را کاهش بدهند، به خصوص در پلکان‌های پایین همان پلکان‌هایی که ما حتی قیمت‌ها را تغییر ندادیم، نه تنها پولی پرداخت نمی‌کنند بلکه نمایش شما هم کاملا مشخص بود بلکه بستانکار هم می‌شوند و یک پولی هم دریافت می‌کنند.

او افزود: این مسئله برای پلکان‌های بعدی هم اتفاق می‌افتد و قابلیت این کار هم هست، در یک منزلی در تهران که سال گذشته در پلکان سوم است ۴۰۰ متر مکعب قابلیت مصرف هست اگر فقط ده درصد یعنی ۴۰ متر مکعب که این معادل این هست که یک بخاری را ۴ ساعت در روز نسبت به سال قبل که اگر کامل مصرف می‌کرده کمتر مصرف بکند و قابل اجرا هست حتی برای پلکان‌های پایین، این تقریبا ۱۳ هزار تومان هم دریافت خواهد کرد علاوه بر این که پولی پرداخت نخواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=118444

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.