0

۱۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب مهران اختصاص یافت

  • کد خبر : 128819
  • 27 فروردین 1403 - 11:32
۱۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب مهران اختصاص یافت
محمد محمدی با اشاره به ضرورت ارتقا بتصفیه خانه فاضلاب شهر مهران، افزود: تصفیه خانه فاضلاب مهران در حال حاضر از لحاظ فرآیندی کامل است

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد محمدی با اشاره به ضرورت ارتقا بتصفیه خانه فاضلاب شهر مهران، افزود: تصفیه خانه فاضلاب مهران در حال حاضر از لحاظ فرآیندی کامل است، با عنایت به اینکه در ایام کنگره بزرگ اربعین پساب تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود اما فرایند موجود ظرفیت تصفیه پساب ایام مذکور ندارد.

سرپرست آبفای استان تصریح کرد: مجوز مدول توسعه تصفیه خانه فاضلاب مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان از معاون اول رئیس جمهور گرفته شده است. با اخذ ردیف اعتباری و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

محمدی در ادامه خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص به موقع اعتبارات شد و تاکید کرد: اتمام و تسریع پروژه‌ای آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت و همکاری فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128819

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.