2

آماده‌سازی واحد ۳ نیروگاه شازند برای تولید حداکثری در پیک تابستان

  • کد خبر : 104233
  • 09 خرداد 1402 - 16:36
آماده‌سازی واحد ۳ نیروگاه شازند برای تولید حداکثری در پیک تابستان
اکبر احمدی، معاون تولید نیروگاه شازند با اعلام این خبر، افزود: به دلیل سوراخ شدن دیواره واتر وال بویلر واحد سه، با هماهنگی مدیریت شبکه اقدام به خروج واحد در ایام تعطیل و کم باری شبکه گردید.

کارکنان نیروگاه حرارتی شازند نشتی بویلر واحد شماره سه این مجموعه را در شرایط سخت محیطی، دمایی و زمانی با موفقیت انجام داده و واحد را جهت تولید حداکثری در پیک تابستان آماده کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، اکبر احمدی، معاون تولید نیروگاه شازند با اعلام این خبر، افزود: به دلیل سوراخ شدن دیواره واتر وال بویلر واحد سه، با هماهنگی مدیریت شبکه اقدام به خروج واحد در ایام تعطیل و کم باری شبکه گردید.

وی ادامه داد: با توجه به محل نشتی و نیاز به سرد شدن محفظه احتراق (کوره)، بلافاصله پس از رسیدن شرایط دمایی برای حضور همکاران در کوره جهت تسریع در رفع نشتی، نصب داربست آویز از ارتفاع حدود ۴۰ متری درون بویلر در برنامه گروه تعمیرات مکانیک قرار گرفت.

 

 

نیروگاهیان

احمدی افزود: عملیات ایمن سازی در این بخش شامل ایجاد کارگاه کار در ارتفاع و مهار همکار داربست بند با استفاده از طناب‌های ایمنی انجام و محل برای عملیات جوشکاری در ارتفاع آماده و جوشکاری این بخش در ارتفاع ۴۰ متری درون کوره روی داربست آویز انجام گرفت.

معاون تولید نیروگاه شازند اضافه کرد: عملیات جوشکاری و رفع نشتی در کوره در شرایط دما بالا با موفقیت انجام و پس از آزمایش محل نشتی شرایط برای راه‌اندازی واحد فراهم گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=104233
  • نویسنده : سیدمحمد موسوی‌نسب
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.