0
معاون شرکت توزیع برق گلستان خبر داد؛

آمادگی شرکت برق گلستان برای مشارکت با سازندگان در تامین کنتور پروژه های ساختمانی

  • کد خبر : 127845
  • 19 فروردین 1403 - 10:17
آمادگی شرکت برق گلستان برای مشارکت با سازندگان در تامین کنتور پروژه های ساختمانی
شهرام شاهی شامگاه شنبه در هشتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان در پاسخ به گلایه رئیس انجمن انبوه سازان گلستان در خصوص چالش های دریافت انشعاب برق اظهار کرد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  بازار، شهرام شاهی شامگاه شنبه در هشتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان در پاسخ به گلایه رئیس انجمن انبوه سازان گلستان در خصوص چالش های دریافت انشعاب برق اظهار کرد: آخرین ابلاغیه مربوط به هزینه های انشعاب به سال ۹۷ برمی گردد و از آن به بعد هیچگونه افزایشی نداشته ایم.

معاون مهندسی شرکت توزیع برق گلستان افزود: ناترازی بین مبالغ دریافتی و هزینه به وجود آمده در چرخه تامین برق مشکل ایجاد کرده است.

وی گفت: منبع درآمد شرکت برق از محل هزینه‌ های انشعاب و هزینه های برق مصرفی است که بخشی صرف هزینه های جاری می شود و این سبب شده تامین برق با مشکل مواجه شود.

وی بیان کرد: توانیر قول مساعدت داده که از ابتدای سال جدید منابعی را بدین منظور در اختیار شرکت توزیع قرار دهد.

وی گفت: چنانچه دستگاه های نظارتی موافقت کنند آمادگی داریم مشارکت انبوه سازان را در تامین کنتور و انشعاب برق پروژه های ساختمانی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127845

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.