2

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع برق البرز و و مشاور مدیرعامل توانیر

  • کد خبر : 120443
  • 02 بهمن 1402 - 10:42
آیین تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع برق البرز و و مشاور مدیرعامل توانیر
وی ضمن توصیف وضعیت سخت تامین برق در تابستان ١٤٠١ و ١٤٠٢، استان البرز را یکی از استان‌های موفق در گذر از پیک بار تابستان طی دو سال گذشته توصیف و همکاری شرکت توزیع برق البرز در حفظ شبکه ملی برق را مثال زدنی اعلام کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، مدیرعامل شرکت آب منطقه البرز و جمعی از مدیران شرکت توزیع نیرو برق استان البرز برگزار شد، حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از زحمات حسن کریمی قدردانی کرد و وی را از مدیران زحمتکش و لایق صنعت برق کشور برشمرد.

وی ضمن توصیف وضعیت سخت تامین برق در تابستان ١۴٠١ و ١۴٠٢، استان البرز را یکی از استان‌های موفق در گذر از پیک بار تابستان طی دو سال گذشته توصیف و همکاری شرکت توزیع برق البرز در حفظ شبکه ملی برق را مثال زدنی اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه خطیر مدیریت در صنعت برق کشور؛ مدیریت در صنعت برق را یکی از پاسخگوترین و پرمسوول‌ترین مشاغل دانست و گفت: دکتر خواجه وند از مدیران موفق صنعت برق است که تجربه درخشانی را در مدیریت استان قزوین ثبت کرده است.

پیرپیران افزود: پس از اتمام پیک مصرف برق تابستان امسال، تلاش وزارت نیرو بری این بود که تکرار مشکلات تابستان‌های گذشته نداشته باشیم.

وی ادامه داد: برهمین اساس وزیر نیرو محوریت برنامه‌ها را بر عهده دارند و اواخر تابستان امسال کمیته‌های تخصصی برای توسعه انرژی و مدیریت برق تشکیل شد.

پیرپیران ادامه داد: در حوزه‌های توسعه و بهینه سازی نیروگاه ها، توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع و توزیع کشور و مدیریت مصرف برق برنامه‌های خوبی در دست اقدام است.

وی بیان کرد: مدیریت مصرف بر عهده یک کمیته تخصصی قرار گرفته که باید با مشارکت مردم میزان مصرف انرژی را در کشور پایین بیاوریم؛ سالانه بین پنج تا ۶ درصد رشد مصرف انرژی در کشور داریم که در جهان رقم بالایی است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: باید مصارف انرژی را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و خانگی پایین آورد و در کنار مدیریت مصرف توسعه زیر ساخت‌ها نقش موثری در افزایش تولید برق و صادرات انرژی برای کشور دارد.

پیرپیران افزود: توسعه نیروگاه‌های خورشیدی و مقیاس کوچک در واحد‌های تولیدی و صنعتی و ادارات نقش موثری در افزایش تولید انرژی و کاهش مشکلات در این بخش دارد که این مهم نیز در برنامه کاری است.

وی گفت: تمهیداتی اتخاذ شده تا تابستان سال آینده چهار هزارمگاوات نیروگاه خورسیدی در کشور وارد مدار شود.

حسن کریمی نیز در این مراسم از زحمات همکاران خود در دوره خدمت در استان البرز قدردانی کرد و گفت: خدمت به مردم استان البرز را برای خود افتخار می‌دانم.

همچنین مسعود خواجه وند از زحمات کریمی در سال‌های اخیر و در این جایگاه تقدیر کرد و گفت: ایشان از نیرو‌های برجسته صنعت برق کشور هستند و در هر نقطه از کشور که خدمت کردند با کوله باری از تجربه سرمنشا خیر بودند.

وی در ادامه برنامه‌های خود برای استان البرز را توسعه زیرساخت‌های برق استان در بخش‌های صنایع و شهرک‌های صنعتی و مسکن مهر، توسعه زیرساخت انرژی‌های تجدید پذیر، احداث شبکه‌های انرژی، به کارگیری نیروگاه‌های تولید پراکنده، ارتقای شاخص‌های فنی برق و استفاده از ظرفیت منابع انسانی شرکت اعلام کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=120443

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
شبکه برق استان سمنان پایدار است
رفع خسارات ناشی از سیل در شبکه برق سمنان

شبکه برق استان سمنان پایدار است

29اردیبهشت
بهره برداری از ۴۰۰ سامانه حمایتی ۵ کیلوواتی در منطقه شمال استان کرمان با حضور معاون وزیر نیرو
29اردیبهشت
تدوین برنامه رفع فرسودگی شبکه برق پایتخت
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران خبر داد:

تدوین برنامه رفع فرسودگی شبکه برق پایتخت

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.