3

اجرای طرح جهادی تعویض کنتورها در فردیس

  • کد خبر : 11350
  • 28 آذر 1398 - 14:16
اجرای طرح جهادی تعویض کنتورها در فردیس

 رییس اداره برق شهرستان فردیس اعلام کرد: به منظور کاهش تلفات و بهینه سازی تامین برق، طرح جهادی تعویض کنتورهای فرسوده و قدیمی و تامین روشنایی معابر شهری در این شهرستان به اجرا درآمد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار ایرنا ، امیرکاظمی روز پننجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در […]

 رییس اداره برق شهرستان فردیس اعلام کرد: به منظور کاهش تلفات و بهینه سازی تامین برق، طرح جهادی تعویض کنتورهای فرسوده و قدیمی و تامین روشنایی معابر شهری در این شهرستان به اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار ایرنا ، امیرکاظمی روز پننجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در اجرای این طرح ۱۷۰ نفر در قالب ۴۵ گروه از کارکنان برق استان البرز مشارکت دارند.

وی اظهار داشت: به منظور اصلاح و بهینه سازی روشنایی و ارتقا سطح کیفی معابر صبح امروز ۱۵۰ چراغ روشنایی بلوار طالقانی فردیس به طول ۲ کیلومتر تعویض شد.

کاظمی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح یک هزار و ۲۰۰ تست کنتور برای تعمیر و تغییر نام به درخواست مشترکان انجام می شود، گفت: امروز ۶۰۰ کنتور جدید و ۸۰۰ کنتور معیوب به درخواست مشترکان تعویض ونصب شد.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش زمان انتظار مشترکان،تجهیز و نصب لوازم اندازه گیری،کاهش تلفات و بهینه سازی و تقویت تامین برق دانست.

رییس اداره برق شهرستان فردیس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۴۰۰ انشعاب برق به مشترکان واگذار شده است.

وی موضوع بهینه سازی روشنایی معابر را با هدف افزایش رضایتمندی مردم و تامین روشنایی مطلوب مهم خواند و خاطرنشان کرد: با رعایت دستورالعمل اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های روشنایی معابر یعنی مدیریت مصرف صحیح و صرفه جویی انرژی الکتریکی بدون کاهش کیفیت و خدمات، تا کنون با تلاش اکیپ‌های بهره برداری پروژه اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر شامل تعویض چراغ‌های خیابانی و لامپ‌های معیوب، تعویض استارتر، ترانس و حباب‌های شکسته و همچنین شستشوی چراغ‌ها اجرا شد تا به میزان قابل توجهی سطح کیفی و راندمان روشنایی معابر شهری فردیس را ارتقا بدهیم.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس دارای ۱۲۴ هزار مشترک برق است .

طرح جهادی تامین روشنایی و تعویض کنتورهای معیوب برق شهرستان فردیس تا امشب ادامه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11350

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.